کد خبر : 19300

فرمول یک / احتمال بازنشستگی سباستین فتل قوت گرفت

فرمول یک /  احتمال بازنشستگی سباستین فتل قوت گرفت

در پدوک موناکو زمزمه هایی به گوش می رسید که سباستین فتل آخرین فصل فرمول یک خود را سپری می کند و می تواند در انتهای 2019 بازنشسته شود.

به گزارش خودروتک ، فتل از سال2007 کار خود را در فرمول یک آغاز کرد و در حال حاضر 13مین فصل خود را در این ورزش، پشت سر می گذارد. سال های فتل در ردبول را می توان اوج دوران حرفه ای او دانست که چهار عنوان قهرمانی جهان پیاپی را به ارمغان آورد اما دوران او در فراری نتوانست ذره ای از آن افتخارات را تکرار کند.

او بعد از پنج فصل حضور در فراری، موفق به کسب 13 پیروزی شده و دو بار نیز رده نایب قهرمانی را در جدول رده بندی کسب کرده است. او امسال مسلما سخت ترین لحظاتش را در فراری پشت سر می گذارد و در حال حاضر پس از گذشت فقط شش مسابقه، او با فاصله 55 امتیازی نسبت به لوئیس همیلتون، در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. شاید همه ی این موضوعات باعث شود تا فتل به فکر درآوردن کاسکتش باشد.

متیا بینوتو، چارلز لکلرک و سباستین فتل - موناکو 2019

متیا بینوتو، چارلز لکلرک و سباستین فتل – موناکو 2019

خبرنگار موتوراسپورت، جو ساوارد نیز به این شایعات پرداخته و درباره آن نوشت:

بازنشستگی سباستین فتل در سن 31 سالگی و پس از پایان این فصل، شوک آور ترین شایعه ای بوده که در پدوک موناکو پخش شده بود.

بعد از چهار قهرمانی با ردبول در سال های 2010 تا 2013، او سعی کرد که این روند پیروزی را به فراری بازگرداند اما او مرتکب اشتباهاتی شد و در حال حاضر نیز زیر فشار راننده ی جوان و رو به رشدی مانند چارلز لکلرک است.

یکی از انتخاب های او پیروی از مسیر نیکو روزبرگ است که پس از کسب اولین قهرمانی، راه را برای انجام دوباره آن سخت دید و بازنشست شد. در حال حاضر سوال بزرگ، جانشین فتل خواهد بود.

از جمله نام هایی که می توانند در لیست فراری باشند می شود به سرجیو پرز، کوین مگنوسن، رومن گروژان و والتری بوتاس اشاره کرد.

فتل تا پایان فصل 2020 با فراری قرارداد دارد.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها