کد خبر : 12084

فرمول یک/ چراغ سبز فراری به رقابت بین فتل و لکلرک

فرمول یک/ چراغ سبز فراری به رقابت بین فتل و لکلرک

متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری آشکار ساخت که راننده تازه وارد این تیم یعنی چارلز لکلرک آزاد است تا در فصل 2019 فرمول یک با سباستین فتل رقابت کند.

به گزارش خودروتک، بینوتو چندی پیش اعلام کرد که راننده جدید فراری، در واقع راننده دوم تیم خواهد بود و حداقل برای رقابت های آغازین، اگر بحث رسیدن به هدف ها مطرح شد، چارلز لکلرک در اولویت دوم خواهد بود. بسیاری از این مصاحبه نتیجه گرفتند که راننده ی موناکویی نمی تواند با هم تیمی جدیدش رقابت کند و باید آماده ی دریافت دستور تیمی در مسابقات باشد اما مدیر جدید فراری این موارد را رد کرد: بدیهی است که این دو نفر برای رقابت آزاد خواهند بود. ما از چارلز درخواست نخواهیم کرد که کندتر باشد یا از سباستین که سریع تر باشد. ما نیاز داریم تا هر دوی آن ها در سریع ترین حالت ممکن باشند و بهترین نتیجه ها را ارائه دهند. اما مطمئنا اگر در آغاز فصل هر موقعیت مبهمی وجود داشته باشد، سباستین کسی است که تجربه بیشتری دارد، او سالها با ما بوده و قبلا قهرمانی را کسب کرده است، پس او قهرمان ماست.

به نظر من این برای فراری خوب است. هنگامی که شما از ابتدا خواسته های خود را روشن کرده اید، حداقل زمانی که وضعیت مبهمی پیش رو دارید، اشتباه نخواهید کرد.

متیا بینوتو - مدیر فراری

متیا بینوتو – مدیر فراری

بینوتو در ادامه افزود: چارلز راننده خوب و بسیار سریعی است. در بارسلونا او بیشتر تمرکزش بر روی شناخت خودرو، تیم و مهندسین بوده است. فکر نمی کنم که در پیست شاهد جنگی نزدیک بین این دو باشیم. درک خودرو بیشترین اهمیت را برای ما دارد. این درست است که آن ها دورهای مشابهی را به ثبت رساندند اما به نظر من این تست ها نشان داد که چارلز نیز راننده ی خوب و سریعی ست. او سال هاست که با فراری است و سال گذشته نیز ما سریع بودن او را در سائوبر دیده ایم. درباره ی اینکه انتخاب ما درست بوده یا خیر، تست های بارسلونا تعیین کننده نیست و آغاز فصل چیزهای بیشتری را به ما خواهد گفت.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها