کد خبر : 15533

فرمول یک / عصبانیت شدید فتل از سوال یک خبرنگار

فرمول یک / عصبانیت شدید فتل از سوال یک خبرنگار

سباستین فتل که از سوالات متعدد مربوط به دستوری تیمی فراری خسته شده، واکنش خوبی به خبرنگار حاضر در کنفرانس خبری فرمول یک چین نشان نداد.

به گزارش خودروتک ، چارلز لکلرک در شروع مسابقه شانگهای توانست از سباستین فتل عبور کند اما در میانه راه به دستور تیم راه را برای فتل باز کرد تا راننده آلمانی برای رقابت با مرسدس ها جلو بکشد. فتل از رسیدن به خودرو های مرسدس باز ماند و تنها نتیجه این دستور تیمی از دست دادن جایگاه چهارم برای تیم و لکلرک بود.

این دستور تیمی حاشیه های زیادی را بدنبال داشته و راننده ی آلمانی تیم فراری در کنفرانس خبری چین به شدت با رسانه ها به دلیل پرسیدن چنین سوال هایی برخورد کرد: بگذارید این را بگویم که در آن لحظه که چنین اتفاقی رخ داد، من می دانستم که با چنین سوال هایی رو به رو خواهم شد.

مطمئن نیستم که بخواهم به چنین سوالاتی جواب بدهم زیرا من کمی مخالف روشی هستم که شما و همه ی شماها کار می کنید چون شما برخی جملات را از پاسخ اینجا و آنجای من جدا می کنید و به سبک غلطی قرار می دهید.

بنابراین اگر دوباره چنین سوالی را نیم ساعت دیگر در پدوک از من بپرسی، شاید من به تو یک جواب بسیار سرراست بدهم که نتوانی آن را بنویسی یا ضبط کنی! بنابراین این روشی است که نه همه ی شما اما بسیاری از شما کار می کنید.

سباستین فتل و چارلز لکلرک - چین 2019

سباستین فتل و چارلز لکلرک – چین 2019

فتل که پیش از این از استراتژی فراری دفاع کرده بود، افزود که سریع تر از لکلرک بوده است: من احساس کردم که در خودرویم سریع تر هستم. از من پرسیده شد که می توانم سریع تر بروم؟ و جواب دادم که احساس می کنم بتوانم.

در هوای آزاد جلویم کمی سورپرایز شدم، اما سورپرایز هم که نه ولی برای ثبت دورها کمی در تقلا بودم. هنگامی که ریتم را پیدا کردم توانستم دور شوم اما قطعا هدف ما تلاش برای گرفتن مرسدس بوده است. در آن لحظه هم فاصله ی زیادی [بین ما و مرسدس] وجود داشت.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها