کد خبر : 11494

فرمول یک/ حمله تند هملیتون به رقبا

فرمول یک/ حمله تند هملیتون به رقبا

به نظر می رسد لوییس همیلتون برای 2019 برنامه های زیادی داشته باشد و حالتی رقابتی تر به خود گرفته باشد چرا که حالا او می گوید که می خواهد رقبا درد را احساس کنند تا او بیش از پیش احساس لذت و رضایتمندی داشته باشد!

به گزارش خودروتک، راننده بریتانیایی فصل گذشته توانست با رقابتی نه چندان نزدیک، پنجمین قهرمانی خود را به دست بیاورد و با 88 امتیاز اختلاف نسبت به سباستین فتل در جایگاه نخست قرار بگیرد.

با این وجود به نظر می رسد که ردبول و فراری توانسته اند در طول تست های بارسلونا عملکرد بهتری داشته باشند و زمان های بهتری ثبت کنند. اما بریتانیایی 34 ساله، که به ششمین قهرمانی خود در 2019 چشم دوخته است، معتقد است که شکست رقیبان سر سخت تر، لذت بیشتری هم دارد: هدف هر ساله من بهتر و بهتر شدن است و با دقت کردن به رقبا می توان گفت که هر چه رقابت نزدیک تر، بهتر. همیشه وقتی در بهترین حالت خود باشید رقبایی در بهترین شرایط می طلبید چراکه با شکست رقبایی این چنینی، درد آن ها بیشتر شده و لذت برد هم برای شما افزایش می یابد.

لوییس همیلتون - مسابقه فرمول یک ابوظبی 2018

لوییس همیلتون – مسابقه فرمول یک ابوظبی 2018

همیلتون حالا به خطری جدی برای رکورد مایکل شوماخر تبدیل شده اما این راننده مرسدس که در سال 2013 جایگزین شوماخر شد، می گوید که با وجود گذشت این سال ها، توجهی به رکورد نکرده است: فکر نمی کنم این فشاری روی من گذاشته باشد، در حقیقت این چیزی را عوض نمی کند. شما هر سال تغییر می کنید، دوباره همه چیز را بررسی می کنید و اهداف جدیدی را انتخاب می کنید. این درباره همه صدق می کند و با آمدن سالی جدید، شما اهداف والاتری را می خواهید. برای همین امسال هم مانند سال های گذشته ما با انسجام به کارمان می پردازیم و سعی می کنیم همه چیز را درباره ماشن و خودمان به عنوان تیم، درک کنیم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها