کد خبر : 9374

فرمول یک/ اسلحه جدید مرسدس برای فصل 2019

فرمول یک/ اسلحه جدید مرسدس برای فصل 2019

سرانجام مرسدس، قهرمان جهان در سال 2018 تاریخ رونمایی از خودروی W10 در سال 2019 برای رقابت با سایر تیمها را اعلام کرد و این تاریخ 13 فوریه یعنی 24 بهمن خواهد بود و همه سازنده ها خود را تحت فشار گذاشته‌اند تا قبل از تست زمستانی بتوانند خودروهای خود را معرفی نمایند.

به گزارش خودروتک، این خودرو که نام کامل آن the Mercedes-AMG F1 W10 EQ Power Plus (مرسدس آام‌گ فرمول یک ای کیو پاور پلاس) خواهد بود، اولین تست خود را در تاریخ مذکور برگزار خواهد کرد. این تاریخ قبل از رقابتهای پیش فصل در کاتالانیای اسپانیا در تاریخ 28 بهمن ماه است تا در آنجا با دستان لوئیس همیلتون و والتری بوتاس مورد آزمایش قرار گیرد.

اولین نمایش مرسدس همچون سالهای گذشته در سیلوراستون خواهد بود اگرچه اینبار مرسدس تصمیم گرفته است که این آزمون پشت درهای بسته انجام شود و این رویداد توسط رسانه‌ها به نمایش گذشته شود. سیلوراستون به عنوان یکی از دو رویداد تبلیغاتی مرسدس W10 برای سال جاری در نظر گرفته شده است بدینگونه که با حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و استفاده از تایرهای مخصوص نمایش انجام می‌شود.

والتری بوتاس - مرسدس W09

والتری بوتاس – مرسدس W09

در قرن حاضر تنها یک ماشین وجود خواهد داشت که بتواند با رکورد فراری رقابت نموده و برای ششمین قهرمانی سازنده‌ها در میادین رقابت کند و آن تنها مرسدس خواهد بود.

علاوه بر این بوتاس امیدوار است که بتواند با این خودروی جدید به کسب پیروزی در مسابقات که آخرین آن ابوظبی سال 2017 بود دست یابد و از طرف دیگر لوئیس همیلتون هم خواهان دستیابی به ششمین قهرمانی خود در جهان است تا بتواند به رکورد مایکل شوماخر افسانه‌ای نزدیک شود.

تاریخ رونمایی ماشین های 2019:

تورو روسو – 22 بهمن

رنو – 23 بهمن

مرسدس – 24 بهمن

ریسینگ پوینت – 24 بهمن

مک لارن –  25 بهمن

فراری – 26 بهمن

سائوبر – 29 بهمن


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها