کد خبر : 11371

فرمول یک/ فتل سرانجام نظرش را درباره لکرک فاش کرد

فرمول یک/ فتل سرانجام نظرش را درباره لکرک فاش کرد

سباستین فتل هم تیمی جدیدش، یعنی چارلز لکلرک را راننده ای می بیند که رقیب کاملا جدی ای برایش خواهد بود و می تواند او را در فصل 2019 فرمول یک کاملا تحت فشار قرار دهد.

به گزارش خودروتک، اگر سباستین فتل بتواند به فراری در راه رسیدن به جام قهرمانی در پایان فصل کمک کند، مطمئنا فراری هم فتل را اولویت اول در تیم و بالاتر از لکلرک قرار می دهد. ولی فتل در مقابل ستاره تازه کار این روزها هیچ چیزی را تضمین شده نمی بیند.

فتل گفت: او یک رقیب کامل است. دلیلی دارد که او این صندلی را به دست آورده است پس من باید جدی بگیرمش. شما همیشه رقابت نزدیکی با هم تیمی تان دارید، ولی اولویت اول این است که تیم را جلو ببرید. مشخصا من مدت بیش تری است که در این تیم حضور دارم پس ممکن است شرایط او نسبت به شرایط من متفاوت باشد ولی او بچه خوبی است و امیدوارم که او را به حال خود بگذارید تا کارش را انجام دهد. خیلی اطمینان دارم که او به اندازه کافی سریع باشد و من را تحت فشار قرار دهد. خواهیم دید که چه می شود.

سباستین فتل و کیمی رایکونن - مسابقه استرالیا 2018

سباستین فتل و کیمی رایکونن – مسابقه استرالیا 2018

فتل ارتباط خوبی با کیمی رایکونن داشت ولی سب معتقد است که برای فهمیدن که اینکه او همین پویایی را با لکلرک نیز دارد یا خیر خیلی زود است.

فتل ادامه داد: هنوز در قالب هم تیمی با او آشنا نشده ام، همه با هم فرق دارند، ولی خیلی به این چیزها گیر نمی دهم، کاملا بی پرده عمل خواهم کرد، من کسی نخواهم بود که مشکلی را شروع بکند و انتظار هم ندارم که چارلز آن فردی باشد که دردسر درست کند. راستش منتظر تجربه هم تیمی شدن با او هستم. برایش خیلی هیجان انگیز خواهد بود که ماشین رویاهایش را براند، این را درک میکنم. با اینکه چند سالی است که اینجا هستم ولی هر دفعه من هم چنین حسی را دارم.

فراری SF90

فراری SF90

در فصل پیش رو فرمول یک تصمیم گرفته است که طراحی بال های جلو و عقب را تغییر دهد تا سبقت گیری برای ماشین ها راحت شود. فتل خیلی راضی نیست.

او در این باره نیز گفت: بال های جلو خیلی زشت به نظر می رسند. نمی فهمم چرا این قدر عریض هستند. فکر می کنم سال های قبل به سراغ بال های کوچک تر رفتیم چون فکر میکردیم این ها برای مسابقه دادن بد هستند. حالا دوباره به سراغ عریض ها برگشتیم. شاید یادمان رفته که یادداشت برداری کنیم. اگر به بقیه ماشین نگاه کنیم زیباست. بال جلوی همه تیم ها کمی عجیب به نظر می رسد.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها