کد خبر : 36615

نگاهی به لکسوس LC500 مدل 2020

نگاهی به لکسوس LC500 مدل 2020

لکسوس برای خودرو‌های مدل یک سال قبل چیز جدیدی نیست، اما گاهی اوقات خودروسازی رده‌بالا تخفیفی برای خودرویی ویژه عرضه می‌کند که با این کار نگاه‌ها به سمتش جلب می‌شود. این یکی از آن خودروهاست.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تخفیف‌های ارائه شده برای خودرو‌های مدل یک سال قبل چیز جدیدی نیست، اما گاهی اوقات خودروسازی رده‌بالا تخفیفی برای خودرویی ویژه عرضه می‌کند که با این کار نگاه‌ها به سمتش جلب می‌شود. این یکی از آن خودروهاست!

لکسس LC ۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ در ماه ژانویه نه با یک بلکه با دو تخفیف باورنکردنی عرضه می‌شود. اولین تخفیف مبلغ نقدی ۷۵۰۰ دلاری است که توسط خود لکسس ارائه شده است. در مقام مقایسه باید گفت LC ۵۰۰ مدل ۲۰۲۰ تنها با ۳۵۰۰ دلار تخفیف لکسس عرضه می‌شود.

این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۰ خود تغییری نداشته، اما تخفیف دوم ژاپنی‌ها بسیار گیراتر است. شما با خرید مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو یک تخفیف ۱۰ هزار دلاری دیگر هم دریافت می‌کنید که شامل چندین ایالت پرجمعیت آمریکا می‌شود.

بررسی فنی لکسس LC ۵۰۰ + مشخصات

به این ترتیب هم‌اینک می‌توان یک دستگاه لکسس LC ۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ را با تخفیف ۱۷۵۰۰ دلاری خرید. این تخفیف‌ها تا سوم فوریه ۲۰۲۰ اعتبار دارند.

شاید با خود فکر کنید که حداکثر تخفیفی که می‌توان با خرید LC ۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ به دست آورد همین ۱۷۵۰۰ دلار است، اما باید گفت با مهارت‌های گفت‌وگوی خوب می‌توانید حتی بیش از این نیز جلو بروید. باید دانست همیشه تفاوتی بین قیمت خرید خودرو توسط نمایندگی و قیمت فروش آن وجود دارد.

بررسی فنی لکسس LC ۵۰۰ + مشخصات

برای مثال شاید قیمت لکسس LC ۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ حدود ۱۰۵ هزار دلار باشد، اما فاکتور خرید نمایندگی حدود ۹۵ هزار دلار است. به این ترتیب احتمال گرفتن یک تخفیف ۱۰ هزار دلاری دیگر هم وجود دارد. اگر خودرویی که می‌خواهید بخرید بیش از ۶ ماه در انبار نمایندگی لکسس مانده باشد مدیر فروش آن شاید با کمترین میزان سود خودرو را به شما بفروشد. نمایندگی‌ها هر ماه سودی را از بابت خودرو‌های فروخته نشده می‌پردازند و این امر می‌تواند به شما در گرفتن تخفیف حداکثری کمک کند.

بررسی فنی لکسس LC ۵۰۰ + مشخصات

وقتی تخفیف ۱۷۵۰۰ دلاری خود لکسس و تخفیف ۱۰ هزار دلاری احتمالی نمایندگی را در نظر بگیرید خواهید توانست خودرویی ۱۰۵ هزار دلاری را با ۷۷۵۰۰ دلار بخرید. در حقیقت قیمت این خودرو حتی ارزان‌تر از برخی نمونه‌های کارکرده می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها