کد خبر : 32974

لکسوس LC روباز مدل 2020 آمد

لکسوس LC روباز مدل 2020 آمد

پس از معرفی یک کانسپت نزدیک به تولید در نمایشگاه دیترویت در اوایل امسال، حالا لکسوس سرانجام رسماً نسخهٔ تولیدی LC کانورتیبل را در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرده است.

 به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از معرفی یک کانسپت نزدیک به تولید در نمایشگاه دیترویت در اوایل امسال، حالا لکسس سرانجام رسماً نسخهٔ تولیدی LC کانورتیبل را در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرده است. این خودرو در همهٔ قسمت ها به جز سقف با نسخهٔ کوپهٔ خود یکسان است.

اما سقف باز شوندهٔ آن از نوع پارچه ای چهار لایه است که می توان آن را طرف ۱۵ ثانیه تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت باز یا بسته کرد. این سقف در دو رنگ مشکی یا بژ قابل انتخاب است که در کنار یکی از ۱۰ رنگ قابل انتخاب برای بدنه قرار می گیرد.

بخش عقبی LC۵۰۰ کانورتیبل نیز با صندوق بار اصلاح شده، چراغ ترمز سوم یکپارچه و پوشش عقبی جدید، طراحی منحصربه فردی دارد.

ازآنجایی که خریداران این خودرو با آن در شرایط آب وهوای مختلفی رانندگی می کنند، LC۵۰۰ کانورتیبل به سیستم گرمایش و سرمایش پیشرفته ای مجهز شده است. بدین منظور، سیستمی بنام نگهبان آب وهوای لکسس در این خودرو ارائه شده که با سیستم گرمایش بخش فوقانی بدنه، به طور خودکار سیستم تهویه، گرم کن صندلی ها، گرم کن گردن و گرم کن غربیلک فرمان را تنظیم می کند تا سرنشینان بدون توجه به دمای بیرون راحت باشند.

در این خودرو همچنین کمربند های ایمنی طراحی خاص دارند و بخش عقبی هم از نو طراحی شده که به کاهش سروصدای باد کمک می کند. علاوه بر این، یک بادگیر شفاف هم در LC۵۰۰ کانورتیبل تعبیه شده که موجب کاهش سروصدا در سرعت های بالا می شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها