کد خبر : 21137

سرانجام مدل تولید لکسوس LC روباز رونمایی شد

سرانجام مدل تولید لکسوس LC روباز رونمایی شد

لکسوس تصمیم دارد در رویداد فستیوال سرعت گودوود در انگلیس که 4 جولای یعنی کم­تر از یک ماه دیگر آغاز می­‌شود از مدل LC کانورتیبل مدل 2020 پرده‌برداری کند. اطلاعات زیادی از این خودرو وجود ندارد، اما انتظار می­‌رود نسخه تولیدی آن بسیار شبیه به نسخه کانسپت باشد که اوایل امسال در نمایشگاه بین‌‌المللی خودروی آمریکای شمالی رونمایی شد.

به گزارش خودروتک ، انتظار می­‌رود قلب تپنده لکسوس LC کانورتیبل با مدل کوپه یکسان باشد که شامل یک پیشرانه هشت سیلندرِ V شکل از نوع تنفس طبیعی با 5.0 لیتر حجم می­‌شود.

می­‌توان گفت که نسخه تولیدی لکسوس LC کانورتیبل تا حد زیادی شبیه به لکسوس LC کوپه خواهد بود، با این تفاوت که نمای عقب آن طرحی منحصربه‌فرد داشته و سقف آن هم از نوع جمع‌­شونده خواهد بود.

انتظار می­‌رود قلب تپنده لکسوس LC کانورتیبل با مدل کوپه یکسان باشد که شامل یک پیشرانه هشت سیلندر V شکل از نوع تنفس طبیعی با 5.0 لیتر حجم می­‌شود. این پیشرانه می­‌تواند حداکثر قدرتی معادل با 471 اسب‌بخار و حداکثر گشتاوری معادل با 539 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت این پیشرانه توسط یک جعبه‌دنده ده سرعته اتوماتیک به چرخ­‌های عقب این خودرو انتقال داده می­‌شود. لکسوس LC کوپه با مشخصات ذکر شده، برای رسیدن به سرعت 96 کیلومتر برساعت از حالت سکون، به زمانی معادل با 4.4 ثانیه نیاز دارد. البته احتمالاً مدل کانورتیبل کمی از مدل کوپه کندتر خواهد بود.

لکسوس LC کانورتیبل مدل 2020

علاوه‌براین، می­‌توانیم انتظار معرفی نسخه هیبرید از لکسوس LC کانورتیبل را هم داشته باشیم که شامل یک پیشرانه شش سیلندر V شکل با 3.5 لیتر حجم، دو موتور برقی و یک پک باتری از نوع لیتیوم-یون خواهد بود. بد نیست بدانید قدرت ترکیبی لکسوس LC کوپه هیبرید با مشخصات ذکر شده به 354 اسب‌بخار می‌رسد. لکسوس LC کوپه هیبرید برای رسیدن از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر برساعت به 4.7 ثانیه زمان نیاز دارد.

شنیده­‌ها حاکی از این است که لکسوس LC کانورتیبل به زودی در نمایندگی­‌های فروش این برند لوکس ژاپنی موجود خواهد بود، اما هنوز جزئیات دقیقی در این زمینه منتشر نشده است. قاعدتاً لکسوس برای مدل کانورتیبل قیمت بالاتری نسبت به مدل کوپه اعلام خواهد کرد. در حال حاضر، قیمت پایه برای لکسوس LC کوپه به شرح زیر است:

  • 92,300 دلار برای مدل بنزینی یعنی LC 500
  • 96,810 دلار برای مدل هایبرید یعنی LC 500h

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها