کد خبر : 20630

نسخه تولیدی لکسوس LC روباز رونمایی می شود

نسخه تولیدی لکسوس LC روباز رونمایی می شود

مدل مفهومی لکسوس LC کانورتیبل در گذشته معرفی شده بود؛ با این حال در رویداد گودوود با نمونه تجاری آن ملاقات خواهیم کرد.

به گزارش خودروتک ، لکسوس LC یک خودروی دوست داشتنی از تمام زوایا محسوب می‌شود؛ با این حال نمونه بدون سقف آن که در نمایشگاه دیترویت معرفی شد، جذابیت بیشتری دارد. این شرکت ژاپنی از نمونه کانورتیبل این خودرو تحت یک مدل مفهومی در نمایشگاه خودروی دیترویت در سال جاری میلادی رونمایی کرد؛ با این حال اطلاعاتی در رابطه با زمان تولید این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. حال بر اساس گزارشی جدید، کمتر از یک ماه با رونمایی از نمونه تجاری این خودروی جذاب فاصله داریم.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی Roadshow در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، لکسوس از خودروی LC کانورتیبل در جشنواره گودوود انگلستان در تاریخ 4 جولای 2019 رونمایی می‌کند. این خودرو از طراحی مشابه با نمونه کوپه خود بهره می‌برد و تنها فاقد سقف است. لکسوس هنوز جزئیات مربوط به این خودرو مانند نحوه چیدمان صندلی‌ها، عملکرد و همچنین جنس سقف، فلزی یا پارچه‌ای بودن آن را اعلام نکرده است.

انتظار می‌رود  لکسوس LC کانورتیبل به موتور مورد استفاده در لکسوس LC 500 مجهز شود. در همین راستا، موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری قدرت این محصول جدید را تامین می‌کند. این موتور قادر به تولید 471 اسب بخار (351 کیلووات) قدرت و 539 نیوتن متر گشتاور است. بر اساس ادعای سازنده، سرعت این محصول در مدت زمان 4.4 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در صورتی که نمونه هیبریدی این خودرو معرفی شود، دارای موتوری مشابه با LC 500h خواهد بود. این خودرو به موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر با امکان تولید 354 اسب بخار (263 کیلووات) قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است.

لکسوس در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این خودرو منتشر نکرده است. این احتمال وجود دارد که لکسوس LC کانورتیبل با قیمتی بالاتر از 100 هزار دلار روانه بازار شود. مدل پایه لکسوس LC 500 قیمتی برابر با 92,300 دلار دارد و مدل هیبریدی آن نیز با قیمت پایه 96,810 دلار به فروش می‌رسد. لکسوس LC کانورتیبل باید در بازار با بی‌ام‌و سری 8 کانورتیبل و مرسدس بنز SL رقابت کند.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها