کد خبر : 15683

امسال منتظر لکسوس LC F باشید

امسال منتظر لکسوس LC F باشید

اطلاعات جدید به عرضه لکسوس LC F در سال جاری میلادی اشاره می کند. این خودروی ژاپنی احتمالا به یک موتور 8 سیلندر مجهز می شود.

به گزارش خودروتک ، لکسوس LC قدرتمندترین خودروی تولیدی این برند ژاپنی پس از خودروی افسانه ای لکسوس LFA است. در این میان تعدادی از افراد به دنبال نسخه قدرتمندتر و سریع تر لکسوس LC هستند.

در حال حاضر لکسوس LC در دو نسخه، LC 500 و LC 500h به فروش می رسد. لکسوس LC 500 به یک موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 471 اسب بخار و گشتاوری برابر با 539 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

موتور 8 سیلندر مورد استفاده در این خودرو از نوع تنفس طبیعی بوده و یکی از بهترین نمونه ها در صنعت خودرو محسوب می شود؛ با این حال این شرکت ژاپنی به دنبال توسعه یک نمونه قدرتمندتر است.

به تازگی یکی از مقامات لکسوس در مصاحبه با وب‌سایت CarBuzz به این موضوع اشاره کرده که امسال باید منتظر یک اتفاق بزرگ برای خودروهای سری لکسوس LC باشیم. آقای Durand اطلاعات بیشتری در رابطه با این اتفاق در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

از صحبت های آقای Durand دو برداشت متفاوت می توان داشت. لکسوس چند ماه پیش از نمونه کانورتیبل لکسوس LC به عنوان یک خودروی مفهومی رونمایی کرد (.. احتمال معرفی نمونه تجاری این خودرو وجود دارد.

علاوه بر این خودرو، احتمال رونمایی از لکسوس LC F نیز وجود دارد. این شرکت ژاپنی در گذشته نه چندان دور از لکسوس RC F و RC F Track Edition رونمایی کرد .

در صورتی که لکسوس LC F در معرض دید عموم قرار بگیرد، انتظار می رود به یک موتور 8 سیلندر توربوشارژ مجهز شود. تعدادی از گزارش ها به استفاده از یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری مجهز به توربوشارژر دوقلو در این خودرو اشاره می کنند. در حال حاضر لکسوس نسبت به این گزارش ها واکنشی از خود نشان نداده است.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها