کد خبر : 58089

رمزگشایی از هجوم تقاضا به پژو پارس TU5 در فروش ایران خودرو

رمزگشایی از هجوم تقاضا به پژو پارس TU5 در فروش ایران خودرو

مرحله دوازدهم فروش فوق العاده ایران خودرو با استقبال یا به بیان بهتر، با هجوم بیش از 3 میلیون و 500 هزار متقاضی همراه شد. در این میان بیشترین تقاضا به خودرو پژو پارس TU5 تعلق داشت. اما چرا در میان خودروهای جذابی که در این فروش عرضه شده بود، تقاضای اصلی روی پژو پارس Tu5 متمرکز شد؟

به گزارش خودروتک، در این فروش فوق العاده خودروهایی مانند دنا پلاس توربو دنده دستی و پژو 207 پانوراما و یا خودرو تازه واردی مانند سورن پلاس نیز عرضه شد، اما تقاضای یک میلیون و 173 هزار نفری برای پژو پارس TU5 ثبت شد.

نگاهی به اختلاف قیمت این خودرو در بازار و کارخانه می تواند رمزگشای این هجوم تقاضا برای پژو پارس Tu5 باشد.

قیمت پژو پارس Tu5 در این فروش فوق العاده ایران خودرو 126 میلیون و 349 هزار تومان بود. در حالی که قیمت این خودرو در بازار این روزها 247 میلیون تومان است. در فروش فوق العاده قیمت اعلامی قطعی است و قیمت بازار نیز که مشخص است و به این ترتیب با یک تفریق ساده، ثبت نام کننده متوجه می شود که سود حاصل از ثبت نام کدام خودرو بیشتر است.

در میان 9 خودرو عرضه شده در این فروش فوق العاده هم همین پژو پارس Tu5 با اختلاف قیمت 121 میلیون تومان بیشترین جذابیت را برای سفته بازان داشته تا بخت خود را در قرعه کشی این خود بیازمایند.

به نظر می رسد موضوعی که همواره مطرح شده که هنوز بخش زیادی از ثبت نام کنندگان خودرو، با همه شرایط سختگیرانه ای که اعمال می شود، همچنان کسانی هستند که خودرو را به قصد فروش و کسب سود ثبت نام می کنند، دور از حقیقت نباشد. حقیقتی که تنها راه خلاصی از آن عرضه خودرو به قیمت حاشیه بازار خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها