کد خبر : 71165

تست سردسیری مرسدس بنز EQE

تست سردسیری مرسدس بنز EQE

عکس‌های جاسوسی جدید خودروی مرسدس بنز EQE را در حال آزمایش در هوای سرد به تصویر می‌کشند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، مرسدس در سال آینده حداقل یک خودروی الکتریکی دیگر را به خط تولید خود اضافه خواهد کرد که شاسی بلند EQE نام خواهد داشت. انتظار می‌رود این خودرو در سال ۲۰۲۲ عرضه شود و قبل از سال ۲۰۲۳ در خیابان‌ها به حرکت درآید.

اولین بار در ماه اکتبر، خودروی الکتریکی جدید مرسدس را که دارای پوشش استتاری در تمام بدنه بود، در حال آزمایش دیدیم و عکس‌های جاسوسی جدید نشان می‌دهند که هنوز این خودرو جای کار دارد، چون پوشش‌های روی آن سر جایشان هستند.

عکس‌های جدید آزمایش‌های SUV EQE در هوای سرد سوئد را به تصویر می‌کشند، جایی که برف بخشی از قسمت عقب SUV را پوشانده است. سدان EQE و EQS به خوبی نشان می‌دهند که شاسی‌بلند EQE در هنگام ورود چه شکلی خواهد بود، اگرچه همچنان از پوشش استتاری استفاده می‌کند که جزئیات طراحی ظریف را پنهان می‌کند.

خودروی EQE با موتور الکتریکی نصب شده در عقب، با قدرت ۲۸۸ اسب بخار (۲۱۵ کیلووات) و ۳۹۱ پوند فوت (۵۳۰ نیوتن متر) گشتاور وارد بازار می‌شود. البته جزئیات مربوط به مدل چهار چرخ متحرک ۴Matic همچنان مبهم است، اگرچه افزودن موتور دوم در محور جلو باید خروجی آن را افزایش دهد.

 
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها