کد خبر : 67635

مرسدس بنز EQE رونمایی شد

مرسدس بنز EQE رونمایی شد

مرسدس بنز EQE با سبک EQS و 288 اسب بخار قدرت و صفحه نمایش بزرگ عرضه می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، EQS را می توان اولین خودروی برقی در خط تولید مرسدس بنز دانست که قرار است با نام تجاری جدید "EQ" و در کنار EQC به تولید انبوه برسد. آنطور که مشخص است این خودروک املا برقی، اولین سدان برقی این مارک خواهد بود که با امکاناتی فوق العاده به بازار عرضه خواهد شد.

مرسدس بنز در نمایشگاه مونیخ آلمان ادعا کرده است که به دنبال گسترش مجموعه EQ خود با طیف وسیعی از محصولات برقی از جمله EQE 350 جدید است که در اینجا نشان داده شده است.

مرسدس بنز EQE 350 قرار است زیر مجموعه ای از  EQS باشد و از نظر طراحی ظاهری  بین مدل های E-Class و S-Class است؛با قاطعیت می توان گفت که ظاهر آن شبیه EQS است  و تنها EQE کمی کوتاه تر است.

رخ نمایی مرسدس بنز EQE در نمایشگاه مونیخ/سدانی شیک با ۲۸۸ اسب بخار قدرت

فاصله بین دو محور EQE نیز نسبت به EQS کمتر است؛ در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد جزئیات این خودرو منتشر نشده و تنها ظاهر آن‌ قابل رویت است. اگر بخواهیم در مورد ظاهر آن بگوییم باید گفت که جلوپنجره کمی بزرگتر از نسل قبلی است .

جالب است بدانید که سیستم AirMatic نیز در حالت اسپرت، ارتفاع خودرو را پس از سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت، یک اینچ کاهش می دهد تا کاهش کشش و افزایش ثبات خودرو کمک کند. با سرعت کمتر از ۴۰ کیلومتر در ساعت، کاربران امکان تنظیم سیستم تعلیق به صورت دستی را دارند.

رخ نمایی مرسدس بنز EQE در نمایشگاه مونیخ/سدانی شیک با ۲۸۸ اسب بخار قدرت

در طراحی چراغ های جلو LED منحصر به فرد به کار برده شده است و دارای چندین گزینه انتخاب در مورد چرخ ها‌ است، به طوری که می توان این خودرو  را با چرخ های مختلف در اندازه های 19 و 20 انتخاب کرد. در پایان می توان گفت که مانند EQS بزرگتر ، طراحی EQE بر کارایی آیرودینامیک تأکید می کند.

رخ نمایی مرسدس بنز EQE در نمایشگاه مونیخ/سدانی شیک با ۲۸۸ اسب بخار قدرت

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها