کد خبر : 42239

مرسدس بنز EQE شکار شد (عکس)

مرسدس بنز EQE شکار شد (عکس)

عکاسان توانستند تا تصاویر جاسوسی جدیدی را از زمان آزمایش‌های برفی خودروی EQE در سوئد دریافت کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران،  شرکت مرسدس بنز سرانجام ثابت کرد که یک اتومبیل چهاردر لوکس را برای بازار جهانی خودرو آماده کرده است و آن EQS نام خواهد گرفت.

نه تنها این خودرو به عنوان یک طرح مفهومیه اولیه به نمایش در آمده بود بلکه در مدت زمان اخیر تصاویر جاسوسی بسیاری از آن نیز منتشر شده است.

حالا به نظر می‌آید که مدل دیگری در خط تولید شرکت بنز قرار گرفته که EQE نام گرفته است.

مشخصات اتومبیل EQE شرکت بنز

بر اساس تصاویری که اخیرا از آزمایش‌های برفی خودرو‌های بنز در سوئد به دست آمده، حضور اتومبیل EQE نشان داده که این خودرو کمی از اتومبیل لوکس EQS کوچک‌تر است. این تفاوت اندازه و نسبت‌ها با قرار دادن تصاویر دو خودروی مذکور در کنار هم نیز مشخص می‌شود. در اتومبیل EQE پنچره‌های کناری از طول کمتری برخوردارند و همچنین سقف این خودرو از قوس بیشتری نسبت به هم خانواده خود بهره می‌برد. اتومبیل EQE از فناوری خاص و لوکس در دستگیره‌های در همانند EQS نیز برخوردار نیست.

اتومبیل EQE شرکت بنز,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

طبق اطلاعات به دست آمده، خودروی مورد نظر قدرت رانش هر چهار چرخ را خواهد داشت. این اولین باری نیست که شرکت مرسدس بنر قدرت رانش تمام چرخ‌ها را بر روی چنین اتومبیلی نصب می‌کند. این شرکت قبلا نیز از چنین قابلیتی بر روی اتومبیل کوپه AMG GT استفاده کرده بود. البته این قابلیت برای خودروی الکتریکی این چنینی سابقه نداشته و اتومبیل کراس‌اوور الکتریکی EQC از ویژگی مذکور برخوردار نیست.همانطور که بیشتر اتومبیل‌های الکتریکی قدرتمند امروزه از دو موتور بهره‌مند هستند، انتظار می‌رود که این اتفاق برای EQE نیز بیفتد.

اتومبیل EQE شرکت بنز,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

قدرت مورد انتظار برای چنین خودرویی ۴۰۲ اسب‌بخار در نظر گرفته شده که گشتاوری مطابق با ۵۶۱ پوند بر فیت را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. همچنین تحلیلگران باور دارند که بسته باطری‌های موجود در EQE با EQC یکسان باشد که قادرند تا بیش از ۲۰۰ مایل را بدون مصرف بنزین طی کنند. البته انتظار می‌رود که با توجه به موتور‌ها و اندازه EQE این میزان مسیر طی شده کمی بیشتر باشد. همچنین باید اظهار کرد که خودروی EQE از میزان آیرودینامیکی بیشتری برخوردار خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها