کد خبر : 57617

مرسدس بنز EQE آفتابی شد | تصاویر

مرسدس بنز EQE آفتابی شد | تصاویر

خودرو مرسدس EQE برادر الکتریکی کلاس E در حال آزمایش در جاده‌های عمومی است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  مرسدس بنز در حال کار بر روی نسل جدیدی از اتومبیل‌های الکتریکی است که بر اساس یک پلتفرم اختصاصی EV ساخته خواهد شد.

مدل‌هایEQA ، EQC و EQV همه خودروهای خوب و دارای توانایی انتشار آلودگی به میزان صفر هستند، اما این سه خودرو در واقع بر اساس مدل‌های موجود با احتراق ساخته شده‌اند. خودرو EQS گل سرسبد اتومبیل‌های سبز و الکتریکی با این نام تجاری خواهد بود. این خودرو به عنوان گزینه الکتریکی برای کلاس E تصور می‌شود.

همانطور که در فیلم جاسوسی جدید  نشان داده می‌شود، شکل آن در  قسمت پشتی کمی  متفاوت خواهد بود. در آن قسمت یک دریچه بزرگ ایجاد شده‌است و یک نمایه لیفت بک ایجاد می‌کند. البته این هنوز نمونه اولیه با استتارهای زیاد است و صفحات بدنه بدلی هستند اما به نظر می‌رسد شکل کلی آن با کلاس E معمولی متفاوت باشد.

برخی از مشخصات خودرو الکتریکی جدید مرسدس بنز

طبق اطلاعات اولیه و غیررسمی، EQE کمی کوتاه تر از E کلاس است اما سطح داخلی آن شبیه کلاس S است. این خودرو با نامV295 ، یک EV با پیکربندی چهار چرخ متحرک با یک موتور الکتریکی در هر محور است که به بازار عرضه می شود. این خودرو احتمالا یک نسخه اسپرت با نام RWD خواهد داشت که بعدا معرفی خواهد شد. اخبار اخیر ثبت علائم تجاری نشان می‌دهد که مرسدس بر اساس عملکرد و دامنه آن می‌تواند روی چند نسخه مختلف از EQE کار کند. هنوز هیچ چیز رسمی نیست، اما با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، چنین اقدامی منطقی خواهد بود.

تصاویر جاسوسی مرسدس EQE در خیابان‌ها منتشر شد

این شرکت خودروساز مستقر در اشتوتگارت آلمان دارای حق چاپ با حقوق مالکیتEQE 43 ،EQE 53 و EQE 63 در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپاست. آخرین اخبار به این موضوع اشاره می‌کند که این شرکت می‌تواند یک سدان الکتریکی اسپرت توسعه یافته AMG باشد که در کنار مدل‌های معمولی قرار می‌گیرد. ما انتظار داریم EQE را قبل از پایان سال ببینیم که فروش آن به احتمال زیاد در ماه‌های اول سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. برآورد قیمت سدان تمام برقی حدود ۶۵هزار دلار است. خودرو EQE در برمن تولید می‌شود.

تصاویر جاسوسی مرسدس EQE در خیابان‌ها منتشر شد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها