کد خبر : 4346

اسپرت دیوانه کننده آستون مارتین

اسپرت دیوانه کننده آستون مارتین

استون‌مارتین ویرایش جدیدی از ونتیج را به اسم V600‌ معرفی کرد. اسپرت منحصربه‌فرد و البته تولید محدودی که با الهام از نسل قبلی ولی با زبانی جدید روی کار آمده است. ترکیبی از بهترین تجهیزات اسپرت و پوشیده با بدنه‌ای از فیبر کربن.

به گزارش خودروتک، این خودرو حسن ختام تولید پیشرانه‌های 12 سیلندر Vشکل تنفس طبیعی در شرکت استون‌مارتین است.

این سوپراسپرت انگلیسی مجهز به همان پیشرانه ونتیج استاندارد است. یعنی قوای محرکه 6 لیتری 12 سیلندر Vشکل تنفس طبیعی است که حالا به قدرت 592 اسب‌بخاری دست پیدا کرده است. در حالی‌ که نمونه قبلی می‌توانست 510 اسب‌بخار قدرت فراهم کرد. هر دو خودرو هم‌چنان روی جعبه‌دنده 7 سرعته نیمه اتوماتیک خود حساب ویژه‌ای باز کرده‌‌اند.

استون‌مارتین ونتیج V600 تغییرات چشم‌گیری را در جلوپنجره تجربه کرده است. البته نقطه عطف طراحی این خودرو کاپوت سوراخ‌دار آن است که علاوه‌بر تنفس بهتر اتاقک پیشرانه، به هرچه جسورتر بودن نمای ظاهری آن نیز کمک کرده است. البته لازم به ذکر است که دو جفت رینگ جدید این خودرو را پیش‌تر روی هیچ‌یک از دیگر تولیدات استون‌مارتین ندیده بودیم. برخلاف نمونه‌های اسپرت، برای این استون نیازی به حضور بال عقب حس نمی‌شده است.

شرکت می‌گوید تنها 14 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد که 7 نمونه کوپه و 7 نمونه دیگر روباز است. از گوشه و کنار خبر می‌رسد که این خودرو حسن ختام تولید پیشرانه‌های 12 سیلندر Vشکل تنفس طبیعی در شرکت استون‌مارتین است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها