کد خبر : 3531

ادای احترام آستون مارتین به خودش

ادای احترام آستون مارتین به خودش

استون‌مارتین به‌تازگی از نسخه‌ای تولیدمحدود به‌نام DBS59 پرده‌برداری کرده است. فقط 24 دستگاه از این نسخه ویژه به تولید خواهد رسید که برای ادای احترام به پیروزی مدل DBR1 در مسابقات 24 ساعته لمان در سال 1959 میلادی ساخته خواهند شد.

به گزارش خودروتک، فقط 24 دستگاه از این نسخه به تولید می‌رسد؛ برای ادای احترام به پیروزی آستون مارتین DBR1 در مسابقات 24 ساعته لمان در سال 1959 میلادی.

این نسخه ویژه که توسط بخش Q از استون‌مارتین ساخته شده است، در نمای ظاهری المان‌هایی دارد که برگرفته از مدل مسابقه‌ای نمادین یعنی DBR1 هستند. از موارد برجسته می‌توان به رنگ سبز DBS59 اشاره کرد. همچنین در قسمت جلوپنجره، بر روی اسپویلر و در رینگ‌ها از رنگ برنزی استفاده شده است.

در فضای کابین DBS59 ترکیبی از رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای به چشم می‌خورد و نوعی پارچه در این قسمت استفاده شده که جنس آن شبیه به جنس مواد به‌کار رفته در صندلی‌های مدل DBR1 است. به‌علاوه در این بخش هم شاهد استفاده از رنگ سبز و برنزی برای زیبایی هر چه بیشتر هستیم. با خرید این خودرو، استون‌مارتین یک سِت چمدان نیز به شما هدیه می‌دهد که با رنگ‌های به‌کار رفته در فضای کابین هماهنگی دارد.

همانند نسخه استاندارد استون‌مارتین DBS سوپرلجرا (Superleggera)، DBS59 هم پیشرانه 12 سیلندرِ V شکل با 5.2 لیتر حجم دارد که می‌تواند حداکثر 715 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه به همراه جعبه‌دنده 8 سرعته اتومات، این کوپه زیبا را فقط در عرض 3.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتربرساعت خواهد رساند. ناگفته نماند که حداکثر سرعت این خودرو هم 339 کیلومتربرساعت است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها