کد خبر : 2842

زیردریایی لوکس آستون مارتین

زیردریایی لوکس آستون مارتین

اگر شما قبلا در مورد پروژه نپتون استون‌مارتین باخبر شده بودید و دوست داشتید که با آن، سفری به زیر دریا داشته باشید، قطعا با شنیدن خبر ورود این زیر دریایی به خط تولید خوشحال خواهید شد. قرار است سال جاری میلادی، کمپانی طی مراسمی از این زیر دریایی رونمایی کند، پس بهتر است سریعا 3.3 میلیون دلار خود را آماده نمایید.

به گزارش خودروتک، از زمان اعلام همکاری مشترک استون‌مارتین با شرکت ترایتون، مواردی مانند طراحی بدنه، هیدرودینامیک و همچنین طراحی کابین این زیر دریایی دست خوش تغییرات زیادی شده است. این زیر دریایی کوچک می‌تواند تا عمق 500 متری دریا برود و در عین حال، کمپانی سرعت اولیه آن را از 6.5 کیلومتربرساعت به بالای 9 کیلومتربرساعت، یا 5 گره دریایی رسانده است. استون‌مارتین و ترایتون این افزایش سرعت را با بالا بردن قدرت پیشرانه، کاهش ابعاد دماغه و بهبود راندمان هیدرودینامیکی این زیر دریایی به دست آورده‌اند.

بنابر اخبار منتشر شده این زیر دریایی به یک پک باتری 30 کیلووات ساعتی مجهز خواهد شد که می‌تواند تا 12 ساعت نیروی مورد نیاز آن را تامین کند. همان زمان همچنین اعلام شد که وزن این زیر دریایی 4 تن خواهد بود.

داخل این زیر دریایی، دو سرنشین و یک نفر اپراتور در کابینی لوکس می‌توانند بنشینند. سه تریم مختلف که توسط تیم استون‌مارتین طراحی شده‌اند، امکان انتخاب بین ترکیب‌های متنوعی از رنگ‌ها و تریم‌ها را برای این خودرو فراهم کرده است.

جان رمسی، مدیر فنی شرکت ترایتون در این مورد می‌گوید: "داخل کابین این زیر دریایی کاملا شما را به یاد خودروهای استون‌مارتین خواهد انداخت. داخل کابین شاهد ترکیبی فوق‌العاده لوکس از چرم دست‌دوز و فیبرکربن اعلا هستیم، بدون ایجاد اختلال در دید پانورامایی زیردریایی‌های ترایتون که به آن معروف هستند."

قرار است امکان سفارشی‌سازی این زیر دریایی هم توسط شاخه Q استون‌مارتین وجود داشته باشد. علاوه‌براین سرنشینان از امکانات رفاهی مختلفی مانند سیستم تهویه مطبوع داخل این زیردریایی بهره‌مند خواهند بود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها