کد خبر : 44951

بهترین تیونینگ های شرکت رینگ برادرز

بهترین تیونینگ های شرکت رینگ برادرز

شرکت رینگ برادرز یک شرکت آمریکایی است که یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه تیونینگ خودرو های قدیمی است. اگر دوست دارید با برترین خودرو های ساخت این شرکت آشنا شوید پس این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، نمی دانم تا به حال نام شرکت رینگ برادرز را شنیده اید یا نه. این شرکت یک شرکت تیونینگ خاص است که توسط دو برادر آمریکایی عشق ماشین های قدیمی تاسیس شده است و کار اصلی آن ها هم تیونینگ خودرو های قدیمی و البته هیکلی آمریکایی است.

عشق این دو برادر به خودروهای قدیمی آن قدر زیاد است که تمام سرمایه خود را در راه اصلاح و بازسازی نمونه های قدیمی صرف کرده اند. حتی قبل از این که بتوانند شرکت خودشان را تاسیس کنند نیز به همین کار مشغول بوده اند.

اما در حال حاضر این شرکت به یکی از معروف ترین شرکت های تیونینگ جهان بدل شده است و حتی در بسیاری از فیلم های سینمایی نیز از خودرو های تولیدی این برند استفاده می شود. در این مظلب قصد داریم به برترین خودرو های تولید شده توسط این شرکت بپردازیم که توانسته اند تا به اینجا تحسین بسیاری را بر انگیزند.

ADRNLN: 1971 De Tomaso Pantera

 

اولین خودرویی که سراغش می رویم یک افسانه ایتالیایی بوده است. هر چند که در حال حاظر شرکت سازنده اصلی دیگر وجود ندارد اما خودرو ساخته شده توسط آن یکی از برترین خودروهای زمان خویش تلقی می شد. عمده شهرت این خودرو در آن سال ها به خاطر طراحی اعجاب انگیز آن بود که بیش از هر چیز باعث شهرت آن شده بود. اما رینگ برادرز به سراغ این خودرو رفته و کالبد جدیدی را برای آن به وجود آورده است. این خودرو توسط این شرکت در سال 2012 در نمایشگاه بزرگ خودرویی جهان که متعلق به تیونرها است یعنی SEMA به نمایش در آمد و نظر بسیاری را جلب کرد. طراحی این خودرو به کلی تغییر کرده است و دیگر هیچ نشانی از خودروی اصلی در آن یافت نمی شود. البته طراحی این خودرو بسیار جذاب شده است. البته این خودرو کاملا از طراحی مدل اصلی فاصله نگرفته است و هم چنان آن انحنای معروف جلوی خودرو به وضوح قابل مشاهده است. البته این خودرو طبق سنت همیشگی این شرکت بسیار قوی است. موتور این خودرو یک نمونه 8 سیلندر است که به توربو دوقلو مجهز شده است و می تواند 600 اسب بخار توان تولید کند. هرچند نام ا فعلی و جدید این خودرو ADRNLN اما هنوز هم به راحتی می توان از روی ظاهر آن بگوییم که به چه کسی رفته است. این خودرو به هیچ و جه ارزان نیست و شرکت سازنده برای آن قیمت نجومی 300 هزار دلاری را در نظر گرفته است.

G-CODE: 1969 Chevy Camaro

 

شکی نیست که دیدن ظاهر یک عضلانی قدیمی هنوز که هنوزه جذاب و دوست داشتنی است. این خودرو در واقع یک کامارو مدل 1969 است. البته شاید ظاهر کمی تغییر کرده باشد اما مهندسان رینگ برادرز ساختار این خودرو را به کلی تغییر داده اند. اولین تغییری که بسیار به چشم می آید به بدنه خودرو بر می گردد که این بار به جای ورقه های آلمینیومی در آن از فیبر کربن استفاده شده است. گفتنی است که فیبر کربن در همه جای این خودرو به کار گرفته شده است. البته این خودرو یک خودرو بسیار لوکس نیز به شمار می آید. رنگ های بدنه این خودرو بسیار جذاب و پویا هستند و در رینگ های زیبای 21 اینچی آن از طلا و پلاتین استفاده شده است. این خودرو بسیار قوی و وحشی است. مهندسان این شرکت در زیر کاپوت این خودرو یک موتور اختصاصی قرار داده اند. این موتور که با نام L3 شناخته می شود یک V8 تمام عیار محسوب می شود. البته در کنار این موتور یک عدد سوپرشارژ نیز به کار گرفته شده است. نهایت قدرت این موتور به عدد اعجاب انگیز 1000 اسب بخار می رسد. در حال حاضر خودروهای بسیار کمی هستند که می توانند به این توان دست پیدا کنند. البته این خودرو به یک گیربکس 6 سرعته نیز مجهز شده است که به صورت دستی کار می کند. البته این خودرو به هیچ وجه ارزان نیست و صرفا یک خودرو فوق لوکس محسوب می شود. قیمت این خودرو به 600 هزار دلار می رسد.

Recoil: 1966 Chevy Chevelle

 

کمی ارزان تر از خودرو قبلی است اما هنوز که هنوزه بسیار گران به نظر می رسد. این خودرو دوست داشتنی یک شورلت مدل 1966 است که البته تا قبل از 1970 رسما بازنشسته شد. اما رینگ برادرز که علاقه عجیبی به خودرو های ساخت شورلت دارد به سراغش رفته تا تغییراتی را روی آن اعمال کند. بدنه به کلی عوض شده و فضای داخلی کابین هم دستخوش تغییراتی شده است. حالا چرم های طبیعی بسیار گران قیمت در جای جای کابین داخلی دیده می شوند و البته که در نسخه ای خاص از این خودرو روی فرمان ساعتی از جنس الماس کار گذاشته  شده است. رنگ های این خودرو بسیار خاص هستند و به قول رینگ برادرز هر ساعت کار روی رنگ این خودرو در کارخانه برای آن ها 1700 دلار خرج برداشته است. رینگ های این خودرو از نوع 20 اینچی کرومی هستند. در زمینه توان هم طبق معمول انتظار شنیدن یک عدد غیر معمول را داریم. موتور 8 سیلندر این خودرو یک نمونه 8 سیلندر است که می تواند به کمک دو توربوشارژ نزدیک 980 اسب بخار توان تولید کند. در مجموع این خودرو بیان کاملی از لوکس گرایی است و البته که عاشقان شورلت را به راحتی اغوا می کند. قیمت این خودروی بی نظیر در حدود 540 هزار دلار است.

2013 Ford Mustang Switchback

 

این تنها خودرویی است که به روز است و البته به دست شرکت رینگ برادرز تولید شده است. این ماستانگ مدل سال 2013 است. شرکت رینگ برادرز تغییرات قابل توجهی را روی آن به وجود آورده است. اول از همه روی کاپوت آن جای ورودی هوا را تعییر داده است. جنس سقف  و کاپوت خودرو نیز به صورت فیبر کربنی ساخته شده است. موتور این خودرو یک موتور 8 سیلندر است که 5 لیتر حجم دارد که می تواند 575 اسب بخار توان تولید نماید. البته رینگ برادرز برای این خودرو سیستم دو اگزوزی را برای خروج هر چه بیشتر دود های درون موتور نیز به کار گرفته است. ترکیب رینگ های این خودرو نیز جالب بوده به طوری که رینگ های جلویی این خودرو به صورت 19 اینچی ساخته شده اند و رینگ های عقبی این خودرو به صورت 20 اینچی ساخته شده است. قیمت این خودرو فوق العاده بیش از 200 هزار دلار است این در حالی است که قیمت بالاترین مدل این خودرو که توسط خود فورد ساخته می شود در حدود 125 هزار دلار است.

Espionage: 1965 Ford Mustang

 

ماستانگ های قدیمی هنوز هم حال و هوای عجیبی دارند. ظاهر های استوار و البته دوست داشتنی. این ماستانگ مدل سال 1965 است که حالا دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است. از ظاهر این خودرو که شروع کنیم همه چیز جذاب تر شده است. استفاده از رنگ های پویا و زنده باعث جذابیت بالایی برای این خودرو شده است. البته در طراحی جدید این خودرو هنوز که هنوزه می توان آن چراغ های گرد و بزرگ را که مخصوص ماستانگ های قدیمی است را به خوبی مشاهده کرد. خوشبختانه رینگ برادرز علاقه خاصی به استفاده از فیبر کربن در بدنه خودرو های ساخت خودش دارد و تقریبا در تمام خودرو هایش این کار را انجام داده است. در این خودرو هم طبق همیشه در پنل های کناری و البته روی کاپوت و روی سقف شاهد استفاده از فیبر کربن هستیم. قدرت این خودرو یکی دیگر از ویژگی های بارز آن محسوب می شود. این خودرو از یک موتور 8 سیلندر استفاده می کند که در کنار خود یک سوپرشارژ عظیم الجثه 2.9 لیتری دارد. این سیستم بی نظیر می تواند 959 اسب بخار توان تولید کند. شکی نیست که این عدد برای یک خودرو قدیمی و البته با رنگ و روز امروزی بسیار حیرت انگیز به نظر می رسد. درست است که در بیرون خودرو تغییرات زیادی اعمال شده است اما درون خودرو هنوز که هنوزه همه چیز مثل همان سال 1965 است. از فرمان گرفته تا فضای داخلی همه چیز مثل قبل است با این تفاوت که روکش صندلی ها این بار با چرم با کیفیت جایگزین شده است و البته روی فرمان از چوب راش استفاده شده است. به طور حتم از این خودرو انتظار قیمت معقولی را نداریم. در واقعیت هم همین طور است و قیمت این خودرو نزدیک به 500 هزار دلار تعیین شده  است.

Seaker: 1971 K5 Chevy Blazer

 

اگر در سال 2020 به لیست خودرو های شرکت شورلت نگاهی بیندازید بلیزر یک خودرو شاسی بلند از نوع کراس اوور است که ظاهر لوکسی دارد. اما این خودرو با سابقه در ابتدا اصلا برای این که یک کراس اوور متوسط شهری باشد ساخته نشده است. با نگاهی به مدل 1971 متوجه می شوید که این خودرو یک وانت بزرگ بوده است. رینگ برادرز این بار به سراغ یک وانت رفته است و این وانت را انتخاب کرده است. موتور اصلی خودرو کمتر از 150 اسب بخار توان تولید می کند در حالی که موتوری که رینگ برادرز از آن استفاده می کند یک موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی است که می تواند 430 اسب بخار توان تولید کند. عمده تغییرات این خودرو در قسمت ساختاری آن بوده است جایی که شاسی این خودرو به اندازه یک اینچ بالاتر آمده و چرخ ها نسبت به بدنه فاصله بیشتری پیدا کرده اند. در قسمت چرخ ها از همان رینگ های 17 اینچی اصیل اما با ظاهر به روز استفاده شده است. تایرها هم حالا پهن تر شده اند و برای مسیر های سخت بسیار عالی هستند. در مورد قیمت این خودرو طبق روال همیشگی این شرکت قیمتی بیش از 100 هزار دلار را شاهد هستیم.

 Defector: 1969 Dodge Charger

 

چارجر ها روز هایی به عنوان سلاطین بی چون و چرای دنیای خودریی محسوب می شدند. در آن روز ها که در خودرو های لوکس اثری از قدرت های بالا دیده نمی شد قدرت با یک خودرو معنی پیدا می کرد و آن خودرو هم همین چارجر افسانه ای است. البته که این خودرو رقیب همیشگی ماستانگ بوده و هست. البته دیگر در این روز ها حتی در شرکت سازنده اصلی هم آن چنان که باید این خودرو را تحویل نمی گیرند. کار روی بدنه این خودرو نزدیک به 4700 ساعت به طول می انجامد تا در نهایت به شکل امروزی خود در بیاید. موتور این خودرو یک نمونه دوست داشتنی و آزمون پس داده است. موتور این خودرو یک HEMI 8 سیلندر است که حجمی برابر با 6.4 لیتر دارد. این موتور فوق العاده قوی می تواند بیش از 800 اسب بخار توان تولید کند. خوشبختانه ظاهر این خودرو دوست داشتنی دست نخورده باقی مانده است و هنوز هم حس نوستالژیکی را انتقال می دهد.

Madam V: Cadillac ATS-V

 

نام این خودرو را خانم V گذاشته اند. اگر می خواهید بدانید که چرا؟ کافی است که به ظاهر این خودرو نگاه کنید. این خودرو تماما تناقض است. از بیرون این خودرو شما به یاد خودرو فوق لوکس این شرکت می افتید که محصول سال  است1948. کار بر روی این بدنه و البته به روز رسانی آن بسیار وقت گیر بوده است البته نتیجه کار نیز بسیار عالی به نظر می رسد. برای این که این طراحی نمود بیشتری را داشته باشد این خودرو تنها در رنگ سفید عرضه می شود. البته نکات جالب در طراحی خارجی این خودرو وجود دارد. با اینکه بالا تنه این خودرو بسیار قدیمی است اما در قسمت رینگ ها و البته اگزوز ها شاهد به کار گیری طراحی ای هستیم که حتی بسیاری از خودرو های لوکس امروزی را پشت سر می گذارد. البته توان این خودرو توسط همان موتور خودرو کادیلاک ATS-V تامین می شود. این موتور یک موتور 6 سیلندر 3.6 که به صورت تنفس طبیعی کار کند. درون کابین این خودرو همان کابین خودرو کادیلاک ATS-V است. این خودرو گران قیمت است و بیش از 400 هزار دلار قیمت دارد.

Valkyrja: 1969 Chevy Camaro

 

همشه کامارو های ساخت شورلت مورد نظر تمامی تیونرپها بوده و هستند. البته مدل های قدیمی بسیار دوست داشتنی تر هستند والبته که طالب بیشتری دارند. مدل 1969 این خودرو یک مدل بسیار خاص و دوست داشتنی محسوب می شود. این خودرو حالا در قسمت های مختلفی تغییرات مثبتی را تجربه می کند. از جمله این تغییرات در بخش بدنه خودرو است که حالا ظاهر این خودرو بیشتر شبیه یک خودرو تولید شده در سال 2020 است. رینگ برادرز در زیر کاپوت این خودرو از یک موتور 8 سیلندر استفاده کرده است که حالا در کنار آن از یک سوپرشارژ استفاده شده است که حجم 2.9 لیتری دارد. توان خروجی این موتور به 890 اسب بخار می رسد. در این خودرو از یک گیربکس ترمیک 6 سرعته استفاده شده است که سرعت بسیار بالایی در تعویض های متوالی از خود نشان می دهد. قیمت این خودرو در حال حاضر بیش از 300 هزار دلار است.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها