کد خبر : 56100

سباستین فتل: از خداحافظی با فراری پشیمان نیستم

سباستین فتل: از خداحافظی با فراری پشیمان نیستم

قهرمان ۴ دوره فرمول یک جهان گفت: با وجود سال سختی که داشتم اما چیزهای زیادی آموختم.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، سباستین فتل راننده فراری می گوید وی وقتی بدترین فصل خود را در سال ۲۰۲۰ متحمل شد در داخل و خارج از مسیر چیزهای زیادی درباره خود آموخته است.

قهرمان ۴ دوره فرمول یک جهان سال ۲۰۲۰ را با عنوان سیزدهم به پایان برد و در ۱۷ مسابقه ۳۳ امتیاز کسب کرد. بهترین عنوان وی کسب مقام سومی گرندپریکس ترکیه بود این در حالی است که چارلز لکلرک هم تیمی او به ۲ عنوان رسید و فصل را با مقام هشتمی تمام کرد.

سباستین فتل امسال فراری را ترک کرد و قرار است از سال ۲۰۲۱ برای استون مارتین رقابت کند.

وی در این باره گفت: سال بسیار سختی بود اما فکر می کنم در تصویر بزرگتر، من خیلی کار کردم. برای فصل آینده بسیار هیجان زده هستم. از این که فراری را ترک می کنم ناراحتم اما این تصمیمی است که از قبل گرفته شده است. من به عنوان یک مرد این تصمیم را گرفتم بنابراین مشکلی وجود ندارد.

فتل ادامه داد: من امیدوارم چرا که به شدت به تیم جدید اهمیت می دهم. بدیهی است یک فصل و شروع جدیدی در پیش است که زمان آن را نشان خواهد داد. با وجود نتایج ضعیف امسال چیزهای زیادی از خودم آموخته اند.

راننده سابق فراری گفت: به گذشته که نگاه می کنم پشیمان نیستم. اشتباهات و قرار و فرودهایی وجود داشت. من خیلی احساساتی نیستم و به دوستانم خداحافظی می گویم. دلم برای آنها تنگ خواهد شد اما مطمئن هستم که دوستانم را به طور کامل از دست نخواهم داد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها