کد خبر : 49986

فرمول یک | فتل: انتظار معجزه نداشته باشید

فرمول یک | فتل: انتظار معجزه نداشته باشید

راننده تیم فراری گفت: ما 2 مسابقه دیگر پیش رو داریم که باید روی آنها متمرکز باشیم اما نباید انتظار معجزه داشته باشید.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، سباستین فتل راننده فراری بعد از عملکرد ضعیف در مسابقات گرندپریکس بلژیک هشدار داد که در 2 مسابقه بعدی که به میزبانی مونزا و موجلو برگزار می‌شود انتظار معجزه نداشته باشید.

فتل و چارلز لکلرک هم تیمی او به عنوانی بهتر از سیزده و چهاردهمی دست پیدا نکردند. پس از مسابقه فتل ابراز امیدواری کرد عملکرد ضعیف به خاطر طبیعت فضای مسابقه بوده باشد.

وی همچنین با اشاره به مسابقات پیش رو در ایتالیا، گفت: هفته آینده گرندپری ایتالیا در مونزا برگزار می شود در حالی که موجلو یک هفته بعد میزبان اولین مسابقات جایزه بزرگ توسکان است.

فتل اطمینان داد که این تیم به منظور تلاش و عملکرد بهتر سخت تلاش خواهد کرد اما هشدار داد انتظار هیچ گونه پیشرفتی را نداشته باشید زیرا با بسته فعلی امکان پذیر نخواهد بود.

سباستین فتل در این باره عنوان کرد: ما باید سخت کار کنیم. درس‌های زیادی این هفته وجود دارند و ما نیاز داریم مطمئن شویم که باهم و قدرتمند بمانیم و کارها را به بهترین شکل انجام دهیم.

وی افزود: ما 2 مسابقه مهم دیگر پیش رو داریم و این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم. شما باید واقع‌بینانه فکر کنید و نمی‌توانید انتظار معجزه داشته باشید. این جایی نیست که ما دوست داریم باشیم بنابراین باید خوشبین بوده و چیزهای خوب را ببینیم حتی اگر موارد زیادی وجود نداشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها