کد خبر : 23671

فرمول یک / احتمال کناره گیری سباستین فتل از دنیای مسابقات

فرمول یک / احتمال کناره گیری سباستین فتل از دنیای مسابقات

سباستین فتل معتقد است قوانینی که فرمول یک و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای فصل 2021 مسابقات مقرر خواهند کرد نقش مهمی در تصمیم‌گیری این راننده برای ادامه مسابقه دادن یا کنار گذاشتن قهرمانی ایفا خواهد کرد.

به گزارش خودروتک ، قهرمان چهار دور از مسابقات فرمول یک پس آز آنکه در گرندپری کانادا به علت دریافت جریمه 5 ثانیه‌ای پیروزی را از دست داد از وضعیت کنونی ورزش F1 انتقاد کرده بود. فتل معتقد بود کتاب قوانین فرمول یک ناقص و نامستحکم است.

رانندگان در تنظیم قوانین فصل 2021 مسابقات فرمول یک نقش رسمی خواهند داشت، این قوانین تغییرات وسیعی در مسابقات ایجاد خواهند کرد. در گفتگو با وبسایت Motorsport، از فتل پرسیده شد که آیا قوانین 2021 در تصمیم‌گیری او برای باقی ماندن در فرمول مهم خواهد بود، فتل پاسخ داد:

قطعا همینطور است. قوانین باید طوری باشند که با خود بگویم ماشین‌ها هنوز هم هیجان انگیز هستند، فرمول یک هنوز هم هیجان انگیز است. واضح است که زمان در حال سپری شدن است. خوب است که نظر رانندگان نیز برای تعیین قوانین جدید پرسیده می‌شود، ما بارها و بارها نظرات خود را اعلام می‌کنیم. امیدوارم این ورزش مسیر صحیح رشد کردن را پیدا کند تا به ما اجازه دهد مسابقه بدهیم، خودمان را به چالش بکشیم و مهارت‌هایمان را بررسی کنیم.

منبع: طرفداری

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها