کد خبر : 17755

فرمول یک / ورشتپن: ردبول در هیچ پیچی از مرسدس سریع تر نیست

فرمول یک /  ورشتپن: ردبول در هیچ پیچی از مرسدس سریع تر نیست

مکس ورشتپن که در گرندپری اسپانیا با رأی مردم عنوان بهترین راننده مسابقه را به دست آورد راجع به مرسدس بنز صحبت کرده است.

به گزارش خودروتک ، مکس ورشتپن هلندی که رده سوم گرندپری اسپانیا را به دست آورد، از عملکرد ماشین ردبول خود راضی به نظر می‌رسد اما می‌داند که RB15 در مقابل ماشین‌های مرسدس بنز هیچ شانسی ندارد.

مکس ورشتپن، در گرندپری اسپانیا موفق شد دومین پودیوم فصل خود را با غلبه بر هر دو ماشین فراری به دست بیاورد، اما موفق نشد مرسدس بنزهای لوییس همیلتون و والتری بوتاس، نفرات اول و دوم مسابقه فرمول یک اسپانیا را به چالش بکشد. علیرغم تبحر خاص و همیشگی ردبول در طراحی شاسی و آئرودینامیک، ورشتپن معتقد است ماشین فصل 2019 مرسدس بنز از هر نظر نسبت به ردبول RB15 برتری دارد:

در هیچ پیچی از مرسدس بنز بهتر نیستیم. RB15 ماشین خوبی است و اصلا یک ماشین بد محسوب نمی‌شود، اما در حال حاضر مرسدس در تمامی نقاط از ما سریعتر است. در سرعت‌های متوسط و بالا عملکرد مشابهی داریم، اما آن هم تا حد زیادی به سطح داونفورس که شما در هر آخر هفته در اختیار دارید وابسته است، پس حتی از این نظر نیز نمی‌توان مطمئن بود. در پیست بارسلونا-کاتالونیا، آنها در پیچ‌های سرعت پایین بسیار قدرتمند بودند و داشتن چنین مزیتی، قاعدتا برای آنها در موناکو (مسابقه بعد) نیز کاملا مفید خواهد بود.

مکس ورشتپن پس از جلسه تعیین خط گرندپری اسپانیا نیز گفته بود که تیم فرمول یک مرسدس بنز بهترین درک را از طراحی ماشین‌ها در فصل 2019 داشته است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها