کد خبر : 14989

فرمول یک / ورشتپن ردبول را با خاک یکسان کرد

فرمول یک / ورشتپن ردبول را با خاک یکسان کرد

مکس ورشتپن معتقد است که در مسابقه فرمول یک بحرین شاهد بدترین فرم ردبول بوده ایم.

به گزارش خودروتک ، مکس از فصل گذشته تا مسابقه استرالیا امسال ۶ سکو پیاپی را کسب کرده بود. بحرین پیست سختی برای ردبول بوده اما با این حال مکس تنها کسی بود که رتبه سومی چارلز لکلرک را تهدید می کرد و اگر ماشین ایمنی نبود با توجه به مشکل موتور چارلز، او می توانست سکو کسب کند.

راننده ی جوان ردبول پس از شرکت در تست های بحرین گفت: شرایط نمی تواند بدتر از آنچه ما در بحرین به نمایش گذاشتیم، باشد.

البته به نظر من ما اشتباهاتی در ست آپ خودرو داشته ایم و اگر به استرالیا نگاهی بیاندازید، می بینید که ما کاملا در آنجا راضی بودیم. اگرچه در استرالیا هم ما هنوز 20 ثانیه با والتری بوتاس، برنده ی مسابقه فاصله داشته ایم اما در آن مسابقه من نمی توانستم آنطور که می خواهم فشار وارد کنم زیرا همیشه در تعقیب یک خودرو بودم.

به نظر من ما می توانیم در چین بهتر از این باشیم.

مکس ورشتپن و کارلوس ساینز - بحرین 2019

مکس ورشتپن و کارلوس ساینز – بحرین 2019

ورشتپن در ادامه افزود که آن ها مشکل بوجود آمده را فهمیده اند: شما همیشه نیروی رو به پایین (داونفورس) بیشتری می خواهید اما مسئله اینجاست که چطور شما می توانید در آن تعادل ایجاد کنید و واضح است که ما در این مسئله کمی اشتباه داشته ایم.

ما دورهای خوبی در تست ها داشتیم و فهمیدیم که در آخر هفته ی گذشته کدام مسیر را اشتباه پیش رفته ایم. ما زمان زیادی در آخر هفته ها برای ست آپ خودرو در اختیار نداریم و انجام چنین تست هایی می تواند بسیار مفید باشد.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها