کد خبر : 16755

فرمول یک / توضیحات فراری درباره حوادث گرندپری آذربایجان

فرمول یک / توضیحات فراری درباره حوادث گرندپری آذربایجان

مدیر تیم فراری، متیا بینوتو با دفاع از تیمش گفت که هیچ اشتباهی درباره ی استراتژی چارلز لکلرک در مسابقه باکو وجود نداشت.

به گزارش خودروتک ، راننده موناکویی به دلیل حادثه بوجود آمده در تعیین خط، مسابقه را از رده هشتم آغاز کرد اما در بخش اول مسابقه، پس از 13 دور با لاستیک های مدیوم، او خود را پیشتاز مسابقه دید. لکلرک تا دور 31 در پیست باقی ماند و همین باعث شد تا دو راننده مرسدس از او سبقت بگیرند و او در نهایت مسابقه را با فاصله 69 ثانیه ای نسبت به والتری بوتاس به پایان برساند. راننده جوان فراری احساس می کرد که به استراتژی در نظر گرفته شده برای او در باکو، اشتباهاتی وارد بوده و سبب شد که او زمان زیادی را از دست دهد: من احساس می کنم دلیل خاصی برای این تصمیم گیری وجود دارد و باید به اطلاعات تیم نگاهی بیاندازم چون مطمئنا اطلاعاتی که آنها دارند بیشتر از اطلاعاتی است که من در خودروی خود دارم.

من فکر می کنم که زمان زیادی را از دست دادم وقتیکه والتری، لوییس و همینطور سباستین از من عبور کردند. این مسئله ای است که ما باید به ان دقت کنیم. من از تیم پرسیدم که آیا هیچ شانسی وجود دارد که ما بتوانیم افراد جلویی را به چالش بکشیم و آنها گفتند نه وجود ندارد. بعد از آنهم من دیگر تلاشی برای فشار اوردن و نزدیک کردن انجام ندادم و تنها کاری که می توانستم انجام دهم ان بود که تایرها را مدیریت کنم و هر زمانی که فرصتش ممکن شد بتوانم سریعترین دور را بزنم.

چارلز لکلرک و متیا بینوتو

چارلز لکلرک و متیا بینوتو

مدیر تیم فراری درباره ی این استراتژی گفت: این چیزی است که ما بعد از مسابقه به طور خلاصه با یکدیگر بحث کرده ایم اما در کل به نظر من، در کاری که ما انجام دادیم هیچ اشتباهی وجود نداشته است.

بینوتو در ادامه افزود که آن ها هنوز برای قهرمانی رقابت خواهند کرد: هدف ما همیشه فهمیدن نقاط ضعف و بهبود آن بوده است. ما باید به برخی انتخاب هایمان فشار وارد کرده و در توسعه خودرو هجومی تر عمل کنیم.

روحیه تیم عالی است و ما می خواهیم که خوب و به صورت متحد کار کنیم. ما انتظار داشتیم که در ابتدای فصل رقابتی تر باشیم اما هنوز 17 مسابقه باقی مانده است.

آیا هنوز هم برای قهرمانی رقابت می کنیم؟ قطعا. ما در حال انجام محاسبات نیستیم اما مسابقه به مسابقه پیش می رویم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها