کد خبر : 17053

فرمول یک / درخواست غرامت ویلیامز به دلیل حادثه در روز تمرین گرندپری باکو

فرمول یک /  درخواست غرامت ویلیامز به دلیل حادثه در روز تمرین گرندپری باکو

مسئولان برگزاری گرندپری آذربایجان خسارت وارد شده به ماشین جورج راسل از تیم ویلیامز را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خودروتک ، در دور اول تمرینی گرندپری آذربایجان، پوشش یکی از مجراهای فاضلاب پیست شهری باکو از جا کنده شد و برای ماشین جورج راسل از تیم ویلیامز حادثه ایجاد کرد. خسارت وارد شده به ماشین راسل به اندازه‌ی بود که این ماشین مستقیما به کارخانه‌ی ویلیامز فرستاده شد.

کلر ویلیامز، نایب رئیس تیم ویلیامز و دختر سر فرانک ویلیامز، در آخر هفته گذشته با مسئولان برگزاری گرندپری آذربایجان ملاقات داشت. در نتیجه این ملاقات، امروز تایید شد که تیم ویلیامز به ازای خسارت ایجاد شده برای ماشین جورج راسل، از شرکت بیمه خسارت دریافت خواهد کرد. عارف رحیموف، برگزار کننده گرندپری آذربایجان، پس از عذرخواهی از تیم ویلیامز به علت حادثه پیش آمده، برای حل شدن مشکل پیش آمده تلاش بسیاری کرد. رحیموف می‌گوید: واضح است که ما مقصر بودیم، خودمان هم اعتراف کردیم. خارج شدن پوشش ورودی فاضلاب از جای خود چیزی است که ما به عنوان مسئولان یک پیست نباید اجازه می‌دادیم رخ بدهد. ما مجددا بیمه نامه‌مان را بررسی کردیم و این حادثه شامل آن می‌شود. خسارت وارد شده به ویلیامز را به طور کامل پرداخت خواهیم کرد. هیچ کینه‌ای وجود ندارد و هر دو طرف می‌دانیم که این حادثه عمدی نبوده است. ما کاملا شرمسار بودیم و حتی به نشانه عذرخواهی برای تیم ویلیامز گل فرستادیم.

در گرندپری 2017 مالزی، حادثه مشابهی برای تیم هاس در پیست سپانگ رخ داد. تیم آمریکایی برای دریافت غرامت خود بیش از یک سال صبر کرد. رحیموف به ویلیامز اطمینان داده که آنها غرامت خود را بزودی دریافت خواهند کرد: ما در این رابطه با ویلیامز صحبت کرده‌ایم. صحبت‌هایی با شرکت بیمه داشتیم تا مطمئن شویم این غرامت هرچه زودتر پرداخت شود. به شرکت بیمه فشار می‌آوریم تا خسارت ویلیامز در همین فصل پوشش داده شود.


منبع: طرفداری

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها