کد خبر : 12870

فرمول یک/ برخی از تغییرات بدنه تیم ویلیامز غیرقانونی اعلام شد

فرمول یک/ برخی از تغییرات بدنه تیم ویلیامز غیرقانونی اعلام شد

تیم فرمول یک ویلیامز باید طراحی سیستم تعلیق جلو و آینه های خود را اصلاح کند تا بتواند با خودروئی قانونی وارد اولین مسابقه فصل 2019 در استرالیا شود.

به گزارش خودروتک ، آینه ها و قسمتی از سیستم تعلیق خودروی FW42 ویلیامز که توجه زیادی را در تست های پیش فصل بارسلونا به خود جلب کرد از نظر فدراسیون جهانی اتومبیلرانی غیر قانونی اعلام شد. فیا از طراحی های ویلیامز راضی نیست و تیم باید با انجام اصلاحاتی، با خودروی قانونی وارد ملبورن شود.

طبق قوانین فنی فیا برای اتصال هر تعلیق به بخش فنری خودرو، بیش از شش قطعه متصل به سیستم تعلیق نمی‌توان استفاده کرد. طبق توضیحات ویدیوی تحلیل خودروی ویلیامز، این تیم از یک بخش و بازوی هفتمی برای سیستم تعلیق خود استفاده کرد که از نظر فیا غیرقانونی اعلام شد.

 

منحنی و ارتفاع نگهدارنده ی آینه های خودروی ویلیامز نیز باید تا مسابقه ی ابتدایی 2019 اصلاح شود.

به نظر می رسد که تیم ویلیامز برای فصل 2019 وضعیت خوبی ندارد و در چند رو گذشته نیز اعلام شد که مدیر فنی ویلیامز، پدی لاو از این تیم مرخصی گرفته تا کمی از فرمول یک دور باشد. راننده تازه کار تیم ویلیامز، جورح راسل نیز پیش از این اذعان کرد که آن ها کندترین تیم برای مسابقه ی ابتدایی فصل 2019هستند اما برای دیدن نتیجه ی این اشتباهات باید تا رویداد ملبورن صبر کرد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها