کد خبر : 12757

فرمول یک/ افشاگری دنیل ریکاردو از داخل تیم ردبول

فرمول یک/ افشاگری دنیل ریکاردو از داخل تیم ردبول

دنیل ریکاردو می گوید که تیم فرمول یک ردبول به رانندگانش شانس برابری نخواهد داد، زیرا آن ها می خواهند که مکس ورشتپن تبدیل به جوان ترین قهرمان تاریخ فرمول یک شود.

به گزارش خودروتک ، پس از یک دهه همراه بودن با خانواده ردبول که هفت سالش در فرمول یک بوده، راننده ی استرالیایی تصمیم گرفت به وفاداری اش پایان دهد و برای فصل 2019 – 20 فرمول یک به تیم رنو بپیوندد. همین موضوع جدیدا جنجال هایی را به دنبال داشته و مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر اذعان کرد که راننده ی سابقش از رقابت با ورشتپن فرار کرده است و ریکاردو نیز در مصاحبه ای این ادعا را رد کرد.

مکس ورشتپن و دنیل ریکاردو - گرندپری بلژیک 2017

مکس ورشتپن و دنیل ریکاردو

او همچنین گفت که اگر در ردبول می ماند، رقابت عادلانه ای با راننده ی هلندی شکل نمی گرفت: من چیزی علیه مکس ندارم. ما همیشه در کنار هم خوب بودیم و حتی این موضوع بعد از تصادف باکو نیز صدق می کرد.

من هیچ وقت چنین فکری نکردم که نمی توانم با او کار کنم یا اینکه تیم به اون خودروی بهتری بدهد. اما من فکر می کنم که در صورت رقابت برای عنوان قهرمانی، تیم طرف مکس خواهد بود. آن ها می خواهند او را تبدیل به جوان ترین قهرمان تاریخ کنند.

شاید ادعاهای ریکاردو فقط در حد فرضیه باشد اما مشاوره تیم ردبول، دکتر هلموت مارکو در پاسخ به سوال خبرنگاران که پرسیده بودند “چه کسی در سال جاری قهرمان خواهد شد؟”، او نگفت راننده ی ردبول یا پیر گسلی، او مستقیما مکس ورشتپن را به زبان آورد و همین موضوع باعث می شود تا کمی از نگرانی های ریکاردو رنگ واقعیت بگیرد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها