کد خبر : 5394

فرمول یک/ دست های پنهان برای پیوستن ریکاردو به فراری

فرمول یک/ دست های پنهان برای پیوستن ریکاردو به فراری

دنیل ریکاردو می‌گوید که شخصی به پیوستنش به تیم فراری جواب رد داده و در حالی که او مطمئن نیست که آن شخصی چه کسی می‌باشد اما حدس و گمان‌هایی دارد.

به گزارش خودروتک، در اوایل سال جاری بود که گزارش‌هایی مبنی بر رفتن این راننده 29 ساله به تیم فراری برای فصل بعدی به گوش رسید. با این حال، پس از مدتی گزارش شد که تیم فراری با مبلغ درخواستی ریکاردو موافق نیست و آن را رد کرده است، مبلغی که بنابر شایعات، حدود 20 میلیون یعنی بیش از دستمزد سباستین فتل بوده است.

بدین ترتیب، تیم فراری به جای دنیل ریکاردو به سراغ چارلز لکرک 21 ساله رفت و او را برای نشستن در ماشین سال 2019 خود برگزید و ریکاردو نیز به تیم رنو پیوست. در مصاحبه‌ای، از دنیل ریکاردو سوال شد که آیا او درخواست دستمزد زیادی را داشته و او در پاسخ گفت: نمی‌دانم شما در مورد چی صحبت می‌کنید. چه کسی گفته که من درخواست دستمزد بسیار زیادی داشته‌ام؟

ظاهرا کسی به ورود من به تیم نه گفته است. چه کسی؟ دوست دارم بدانم اما خودم حدس و گمانی دارم …

دنیل ریکاردو و سباستین فتل - موناکو 2018

دنیل ریکاردو و سباستین فتل – موناکو 2018

از او سوال شد که این شخص چه کسی می‌تواند باشد و او در جواب اظهار داشت: سوال خوبی است. شاید بهتر است از آنها سوال کنید.من صحبت و بحث‌هایم را با تیم کردم ولی شما می‌بینید که آنها از قبل با لکرک به توافق رسیدند، پس من کنار رفته‌ام و تا آنجایی که به من مربوط می‌شود، اشکالی ندارد و امیدوارم موفق باشند.

با این وجود، این راننده استرالیایی در ادامه اضافه کرد که ممکن است راه پیوستن به تیم فراری برای همیشه بسته نشده باشد. او افزود: امیدوارم که همچنان در فرمول یک حضور داشته باشم و شاید در آینده فرصت‌هایی برای مذاکره دوباره رخ بدهد.

در حالی که بسیاری از افراد ممکن است فکر کنند که کسی که به پیوستن ریکاردو به تیم فراری نه گفته، هم تیمی سابقش در تیم ردبول یعنی سباستین فتل بوده اما کاملا مشخص بود که رییس سابق فراری، سرجیو مارچیونه، اشتیاق زیادی نسبت به لکرک داشته و او را به عنوان جایگزین کیمی رایکونن می‌خواسته است.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها