کد خبر : 4941

فرمول یک/ ماجراهای ورشتپن و جریمه خدمات عمومی

فرمول یک/ ماجراهای ورشتپن و جریمه خدمات عمومی

هنوز مشخص نیست که مکس ورشتپن به عنوان جریمه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که کار به عنوان خدمات عمومی است، چه کاری را مد نظر دارد اما او نمی خواهد که با این کار یک احمق به نظر برسد.

به گزارش خودروتک، پس از اتفاقات داخل مسابقه برزیل، مکس ورشتپن در صف وزن کشی با استبان اکون رو به رو شد و این شروع درگیری میان این دو راننده بود. پس از درگیری لفظی میان این دو راننده، مکس شروع به هل دادن اکون کرد و او را از سکوی وزن کشی پایین انداخت در حالی که استبان به دنبال کسی بود که میانجی گری کند. همین اتفاقات فیا را مجبور به واکنش کرد و راننده ی هلندی به دو روز کار به عنوان خدمات عمومی جریمه شد.

به او پیشنهاد شد که از سطل های زباله قهرمان 1996 فرمول یک، دیمول هیل مراقبت کند و او پاسخ داد: من قطعا نمی خواهم کار احمقانه ای انجام دهم. در حال حاضر این موضوع را بسیار سخت تلقی می کنم زیرا باید چیزی را پیدا کنم که مناسب باشد زیرا نمی خواهم احمق به نظر برسم.

مکس ورشتپن و استبان اکون – گرندپری برزیل 2018

راننده ی ردبول همچنین آشکار ساخت که با فیا در حال مذاکره است تا چه چیزی را به عنوان خدمات عمومی انجام دهد: صادقانه بگویم واقعا نمی دانم. ما در حال مذاکره بین تیم و فیا هستیم تا چه کاری انجام دهیم.

اگر موافق کاری باشم، چیز دیگری مهم نیست. چه کاری می توان درباره ی این موضوع کرد؟ کمی سخت است اما ما یک راه حل پیدا خواهیم کرد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها