کد خبر : 75076

فرهاد دوباره به مهاجم نیمکت نشین استقلال اطمینان می کند؟

فرهاد دوباره به مهاجم نیمکت نشین استقلال اطمینان می کند؟

چرا ارسلان مطهری در بازی با نساجی حتی یک دقیقه هم در ترکیب استقلال قرار نگرفت؟ شاید اگر مطهری در ترکیب استقلال بود به جای آمانوف پشت ضربه پنالتی قرار می‌گرفت و آنگاه سرنوشت دیگری برای استقلال رقم می‌خورد. شاید هم ارسلان می‌توانست در جریان بازی دروازه نساجی را باز کند و کار به پنالتی‌ها نکشد.

به گزارش ایران ورزشی، البته اینها همگی احتمالات است و هیچ جنبنده‌ای با قطعیت نمی‌تواند بگوید که اگر مطهری بود چنین می‌کرد و چنان. اما آمارهای یک بازیکن را هم نمی‌توان نادیده گرفت. مطهری همواره بازیکن مؤثری در ترکیب استقلال بوده و نشان داده از شم گلزنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. مضاف بر آن مطهری به لحاظ تجربی در سطح قابل توجهی قرار دارد و تکیه به او حتی در وقت‌های اضافه نمی‌توانست تصمیم نامناسبی از سوی مجیدی باشد.

گرچه باید حق را در هر شرایطی به سرمربی یک تیم داد. شاید مجیدی در تفکرات خود به این باور رسیده که در بازی با نساجی باید از بازیکنان فیزیکی‌تر مانند رمضانی بهره بگیرد. به همین دلیل به ارسلان میدان نداده؛ تصمیمی که حالا موجب شده او زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد.

وضعیتی که ممکن است سرمربی استقلال را به سمت تصمیمات تازه در قبال این بازیکن ببرد. هیچ بعید نیست مجیدی در بازی با سپاهان که بلافاصله بعد از پایان جام حذفی انجام خواهد شد، دوباره به مطهری تکیه کند؛ بازیکنی که بعد از شکست استقلال مقابل نساجی و با‌وجود مواجهه با تمام حمایت‌هایی که از سوی تماشاگران تیمش صورت گرفت هیچ گاه موضعی علیه مربیان نگرفت.

مطهری پیش‌تر هم بارها گفته بود که مهم موفقیت استقلال است اما به هر حال مجیدی باید بداند که این حمایت‌ها هرگز تا پایان لیگ ادامه نخواهد داشت.

بخصوص اگر استقلال نتیجه‌ای بگیرد که هرگز باب میل هوادارانش نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها