کد خبر : 73304

خط و نشان فرهاد برای ستاره نیمکت نشین استقلال

خط و نشان فرهاد برای ستاره نیمکت نشین استقلال

اصرار مجیدی به تداوم حضور یامگا و ژستد در خط حمله باعث شده ارسلان مطهری همچنان به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

به گزارش ایران ورزشی، در بازی با تراکتور نیز مطهری از دقیقه 66 وارد زمین شد و جای ژستد را گرفت تا مشخص شود سرمربی استقلال گرایش بیشتری به زوج یامگا و ژستد دارد و نمی‌خواهد این ترکیب را برهم بزند. با توجه به اینکه مطهری بعد از بازی با ذوب‌آهن (قبل از بازی با تراکتور) نسبت به نیمکت‌نشینی خود گله کرده بود، پیش‌بینی می‌شد که فرهاد مجیدی از این بازیکن در ترکیب اصلی بهره بگیرد اما سرمربی آبی‌ها چنین تصمیمی نگرفت تا مطهری همچنان به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب تیمش حضور یابد. نکته قابل تأمل بعد از بازی با تراکتور این بود که مطهری به مانند بازی با ذوب‌آهن دیگر اعتراضی به نیمکت‌نشینی نداشت.

 این موضوع نشأت گرفته از تذکراتی است که بعد از بازی با ذوب‌آهن به این بازیکن داده شده و به مطهری گفته شده اگر یک بار دیگر در مصاحبه‌هایش بابت نیمکت‌نشینی گله کند، به طور قطع از سوی باشگاه با جریمه مالی مواجه خواهد شد و چه بسا سرمربی استقلال نیز تصمیمات فنی هم علیه این بازیکن اتخاذ کند. 

همین تذکر کافی بود تا مطهری بعد از بازی با تراکتور دیگر درباره ناراحتی خود از اینکه در ترکیب اصلی قرار ندارد حرفی به میان نیاورد و بدون اینکه مصاحبه‌ای انجام دهد، ورزشگاه را ترک کند. البته این تذکر فقط شامل حال مطهری نشده و تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال این موضوع را به اطلاع همه بازیکنانی که کمتر در ترکیب اصلی به میدان می‌روند رسانده‌اند که با مصاحبه‌های اعتراضی به نوعی فضای تیم را پرتنش نکنند.

 با توجه به اینکه هواداران استقلال نیز نسبت به اعتراض بازیکنان واکنش نشان می‌دهند و دوست ندارند در چنین شرایطی که تیم‌شان در صدر جدول است، حاشیه‌ای ایجاد شود، پیش‌بینی می‌شود تا پایان لیگ دیگر شاهد اعتراض‌هایی از این دست نباشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها