کد خبر : 73299

آمار خیره کننده ستاره نیمکت نشین استقلال

آمار خیره کننده ستاره نیمکت نشین استقلال

مهاجم نیمکت‌نشین استقلال آماری به مراتب بهتر از مهاجم اصلی آبی‌ها یعنی رودی ژستد داشته است.

به گزارش فوتبالی، ارسلان مطهری که به خاطر ترافیک در خط حمله استقلال، فرصت کمی برای بازی پیدا کرده، آمار جالبی را در رقابتهای این فصل ثبت کرده است.

هر 4 گل مطهری در لیگ و جام حذفی در شرایطی به ثمر رسیده که به صورت بازیکن تعویض وارد زمین شده است.

مطهری در هفته سوم لیگ برتر و جلوی تراکتور، در دقیقه 46 به جای روزبه چشمی وارد زمین شد و در دقیقه 54 تک گل بازی را به ثمر رساند.

او در بازی هفته نهم برابر پیکان در دقیقه 63 جای سبحان خاقانی در ترکیب تیمش را گرفت و در دقیقه 85 گل سوم استقلال در آن بازی را وارد دروازه پیکان کرد.

مهاجم فرصت طلب استقلال در بازی هفته شانزدهم مقابل هوادار، دوباره یک گل سه امتیازی برای تیمش زد. او در دقیقه 62  جای امین قاسمی‌نژاد را در ترکیب گرفت و درحالیکه بازی تا دقیقه 85 با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد، او با یک ضربه سر دروازه مهرداد بشاگردی را باز کرد.

مطهری با گلزنی برابر تیم پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم تیمش را به مرحله بعدی رساند و در شرایطی که از دقیقه 82 وارد میدان شده بود، در وقت اضافه اول و در دقیقه 92، سانتر جعفر سلمانی را به شکل زیبایی وارد دروازه حریف کرد.

اگر چه مطهری در بازی با تراکتور نتوانست از اشتباه مرگبار اخباری استفاده کند و دروازه او را باز کند اما مهاجم استقلال، باز هم به عنوان یک بازیکن تعویضی عملکرد خوبی داشت و تک گل بازی روی پاس او به امیرحسین حسین‌زاده به دست آمد.

مطهری در حالی 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده که رودی ژستد که انتخاب اصلی فرهاد مجیدی برای بازی در خط حمله تیمش است، تا اینجای فصل فقط 2 گل در لیگ زده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها