کد خبر : 74120

پیشکسوت استقلال جواب قلیچ را داد | پنجشنبه پرسپولیسی‌ها را سیاه‌پوش می‌کنیم

پیشکسوت استقلال جواب قلیچ را داد | پنجشنبه پرسپولیسی‌ها را سیاه‌پوش می‌کنیم

بازیکن اسبق استقلال گفت: آقایی که می‌گوید من با پیراهن استقلال در دربی بازی نکرده‌ام فقط بداند که در دوران حضورم در استقلال در ۸ دربی حضور داشته‌ام.

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال ، در واکنش به اظهارات وحید قلیچ که صحبت‌های تندی علیه او انجام داده اظهاراتی را مطرح کرد.

چرا وحید قلیچ علیه شما صحبت کرده؟ شنیده اید که گفته شما ۲۰ دقیقه بیشتر برای استقلال بازی نکرده اید؟

اولاً وحید قلیچ در حدی نیست که من راجع به او صحبت کنم. چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی. پس بهتر است که چیزی درباره‌اش نگویم و اصلاً جوابش را ندهم. فقط این را جهت اطلاع بگویم که من در ۸ دربی در دوران حضور در استقلال حضور داشتم.

یکی دوتای آنها را یادآوری می‌کنید؟

شاخص ترین آنها بازی ۲-۲ با قضاوت آقای ابهران بود و یا بازی سه بر یک که استقلال با گلهای اختر، ورمزیار و تقوی برنده شد. من در ۶ دربی دیگر هم حضور داشتم که جمال شریف و آقایان اخوان، دزفولی و غیره داورش بودند، اما نمی‌دانم چرا دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس درباره من این حرف‌ها را زده.

چطور؟

آخر وحید قلیچ که در دوران فوتبالش فقط ذخیره بهروز سلطانی بود که دیگر پیشکسوت پرسپولیس محسوب نمی‌شود و اتفاقاً من و خیلی از استقلالی‌ها هم یادمان نمی‌آید وحید قلیچ برای پرسپولیس بازی کرده باشد.

شما درباره حامد لک صحبتی کردید؟

بله! از ما سئوال شد دوست دارید دروازه‌بان پرسپولیس به دربی برسد که من گفتم دوست دارم حامد لک به دربی برسد چون این دروازه‌بان خوب از استقلال گل می‌خورد و وقتی مهاجمان ما بدانند حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس حضور دارد تحریک می‌شوند و بیشتر تلاش می‌کنند تا گل بزنند. وگرنه ما با حامد لک یا بدون حامد لک به پرسپولیس گل می‌زنیم.

قلیچ به حرف شما که گفته بودید نذر کردید لک درون دروازه باشد هم واکنش تندی نشان داده است.

(خنده)فعلا که وحید قلیچ با رفقایش نذر کرده اند استقلال در دربی برنده نشود. چون آن وقت با فاصله ۹ امتیازی که در بالای جدول می‌گیریم، دیگر باید از همین پنجشنبه لباس سیاه تن شان کنند. من که خیلی وقت پیش گفتم پرسپولیس باید تلاش کند تا بین مقام‌های دوم و سوم لیگ یکی را به دست بیاورد. از شانس خوب شان سپاهان امسال وضعیت خوبی ندارد ولی دیر بجنبدند همین تیم هم ممکن است پرسپولیس را در کورس پایان فصل بگیرد.

پیش بینی تان از دربی چیست؟

تیم ما با قدرت وارد مسابقه می‌شود و مثل همیشه برنده زمین را ترک می‌کند. استقلالِ فصل بیست و یکم رابطه ای با گل خوردن و یا مساوی ندارد، باخت که اصلاً صحبتش را نکنید. می‌رویم و رنگ قرمز را به سیاه تبدیل می‌کنیم و برمی‌گردیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها