کد خبر : 72780

نظر جنجالی وحید قلیچ در مورد سیاوش یزدانی و کم بودن بازیکنان استقلال در تیم ملی

نظر جنجالی وحید قلیچ در مورد سیاوش یزدانی و کم بودن بازیکنان استقلال در تیم ملی

وحید قلیچ دروازه بان اسبق و پیشکسوت پرسپولیس که همواره نظرات جنجالی خود را در فضای مجازی و یا گفتگو با رسانه ها مطرح می کند به عقیده فرهاد مجیدی در مورد برتری سیاوش یزدانی به مدافعان تیم ملی واکنش نشان داد.

فرهاد مجیدی پس از بازی با هوادار سکوتش در مورد نحوه برخورد دراگان اسکوچیچ با بازیکنان استقلال در تیم ملی را شکست و به طور مشخص با ادبیاتی تهاجمی از بازی ندادن به سیاوش یزدانی انتقاد کرد.

این انتقاد با واکنش وحید قلیچ به سبک و سیاق خودش رو به رو شد و به نوعی به انتقاد فرهاد مجیدی پاسخ داد. وحید قلیچ در بخشی از گفتگوی خود با خبرورزشی گفت:

همه دیدند سیاوش یزدانی چه رفتاری در زمین بازی انجام داد. کدام بازیکنان در سطح ملی است که توپ وارد زمین شده را به داخل زمین هدایت کند؟ همه توپ را به بیرون می‌زنند ولی این آقا می‌خواست بازی را متوقف کند و توپ را به درون ۱۸ قدم فرستاد.

یعنی مدافع نمی‌داند توپ درون زمین است، بعد آن را آرام به درون ۱۸ قدم خودش قِل می‌دهد؟ (خنده) این حرف‌های بچه گانه را جایی بزنید که خریدار داشته باشد. اینقدر به اسکوچیچ حمله کردند که چرا به این بازیکن بازی نمی‌دهد، حالا خدا کاری کرد که همه فهمیدند این بازیکن اصلاً در حد تیم ملی نیست و یک انگشت کنعانی زادگان به صد تا یزدانی می‌ارزد. اصلا به همین خاطر اسکوچیچ ترجیح داد یک بازیکن غیر تخصصی در بازی با امارات را به جای خلیل زاده در ترکیب تیم ملی بازی بدهد. همانطور که گفتم هرچه استقلالی در تیم ملی کمتر باشد این تیم بهتر نتیجه می‌گیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها