کد خبر : 71067

کنایه پیشکسوت استقلال به پرسپولیسی ها

کنایه پیشکسوت استقلال به پرسپولیسی ها

پیشکسوت استقلال گفت: ولوله‌ای که در جمع پرسپولیسی‌ها شاهد هستیم به خاطر از بین رفتن حمایت‌های وقت و بی‌وقت وزارت ورزش در دوران حضور بابا مسعود است.

به گزارش خبرورزشی، در آستانه بازی استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و همچنین پس از پیروزی مهم این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر با محمد نوری بازیکنان اسبق این تیم درباره وضعیت آبی‌ها صحبت کردیم.

استقلال به جام حذفی رسید. فکر می‌کنید حضور این تیم در این رقابت‌ها تا چه اندازه با جدیت دنبال شود؟

استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است و همیشه در این رقابت‌ها با قدرت ظاهر می‌شود. قطعاً فرهاد مجیدی تیمش را برای ورود به این مسابقات آماده کرده و هیچ چیز را به اما و اگر نمی‌سپارد. تیم نود ارومیه هم یک تیم قابل احترام است که قطعاً با انگیزه‌های زیادی مقابل استقلال به میدان خواهد آمد. انشاالله استقلال مانند لیگ برتر که برای قهرمانی در آن حضور دارد در جام حذفی هم با قدرت خواهد جنگید.

پیروزی این تیم مقابل سپاهان تا چه اندازه برای استقلال اهمیت داشت؟

برد استقلال  مقابل سپاهان در واقع پیروزی در فینال زودرس مسابقات در نیم فصل اول رقابت‌ها بود. این بازی نشان داد دو تیم تاکتیکی لیگ برتر چطور با هم زور آزمایی کردند و در نهایت تیمی برنده شد که با درایت بیش‌تر بازی کرد.

پرسپولیسی‎ها پشت گوش‎شان را دیدند جام هم می‎بینند/ آنها فقط با اشتباهات داوری امتیاز می گیرند/ بازی دو تیم مقابل پیکان را با هم قیاس کنید

اما برخی کارشناسان به فوتبال استقلال ایراد گرفتند و گفتند زیبا بازی نمی‌کند؟

با احترام به همه عزیزان، درست دفاع کردن هم به خودی خود زیبا بازی کردن است. وقتی تیمی‌مثل سپاهان نمی‌تواند خطری روی دروازه استقلال ایجاد کند یعنی تاکتیک دفاعی استقلال فوق العاده قوی و درست اجرا شده. به هرحال طبیعی بود که سپاهان در نیمه دوم هجومی‌بازی کند. البته استقلال هم ارسلان مطهری را به میدان آورد و تا آستانه زدن گل دوم نیز پیشرفت. به نظرم اگر سپاهان خوش شانس نبود حداقل با دو گل باید به استقلال می‌باخت.

ظاهراً شرایط آرام این روزهای استقلال در فاز مدیریتی شباهتی به شرایط مدیریتی در باشگاه پرسپولیس ندارد. این موضوع شما را به یاد چه چیزی می‌اندازد؟

درست طی چهار، پنج سال گذشته وضعیت استقلال مثل امروز پرسپولیس بود. در دورانی که با مسعود و بابا علی نژاد در وزارت ورزش حضور داشتند هر روز یک سناریو برای باشگاه استقلال نوشته می‌شد و یک مدیر برای این مجموعه تصمیم گیری می‌کرد. وقتی امروز پرسپولیسی‌ها را جلوی وزارت ورزش می‌بینم یاد تجمع هواداران استقلال در ماههای مختلف سال طی این چهار سال می‌افتم. روزهای طلایی باشگاه پرسپولیس که تحت حمایت وقت و بی وقت با مسعود در آرامش بود. ولی حالا در نبود او این تیم یتیم شده است. شما اگر نگاهی به بازی‌های پرسپولیس بیندازید متوجه می‌شوید اصل فوتبال این تیم چیست. یا با داوری برنده می‌شوند یا با داوری نمی‌بازند و مساوی می‌کنند. جلوی هوادار سر تیم عنایتی را بریدند و در دربی هم پنالتی را نگرفتند که این تیم بازنده نشود.

از نظر تاکتیکی کدام تیم بهتر است؟

 استقلال را دیدید چطور جلوی پیکان با صلابت بازی کرد ولی پرسپولیس به زور توانست این تیم را شکست بدهد. دیگر پشت گوش شان را دیدند جام هم می‌بینند. شاید ۴ سال بعد دوباره یک نفر را بیاورند تا بابای جدید این تیم شود. تا آن زمان دیگر خبری از قهرمانی نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها