کد خبر : 72075

پرسپولیسی‌ها به همه‌چیز استقلال حسودی می‌کنند

پرسپولیسی‌ها به همه‌چیز استقلال حسودی می‌کنند

بازیکن اسبق استقلال گفت: علاوه بر این که فدراسیون فوتبال‌مان از نظر سخت افزاری نسبت به فدراسیون افغانستان و پاکستان هم عقب‌تر است متاسفانه می‌شنویم که جادو و خرافه‌پرستی هم دوباره در فوتبال اوج گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، صدرنشینی استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در شرایطی رقم خورد که یکی از شوت‌های بازیکنان استقلال پس از برخورد تیر افقی به شکلی مشکوک به بیرون برگشت و داور مسابقه گل را نپذیرفت.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، قهرمانی فصل نیم فصل، کری خوانی طرفداران پرسپولیس برای استقلال همچنین شایعه نزدیک شدن یک جادوگر به فدراسیون فوتبال کشورمان اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان را چطور ارزیابی کردید؟

به اعتقاد من استقلال در این بازی حاکم مطلق زمین بود. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم. فرهاد مجیدی در این بازی درس فوتبال داد و تیمش قهرمانانه بازی کرد.

خبر دارید در فضای مجازی بین هواداران استقلال و پرسپولیس بر سر موضوع قهرمانی نیم فصل کری خوانی به وجود آمده و عده ای می‌گویند قهرمانی نیم‌فصل بی ارزش است؟

اتفاقا درست می‌گویند. ما هم دنبال قهرمانی پایان فصل بیست و یکم هستیم و این قهرمانی برای ما اهمیتی ندارد ولی اگر چیز خوبی نیست چرا اینقدر به آن حسادت میکنند؟ اگر قهرمانی نیم فصل بد است چرا چشم همه تیم‌ها دنبال آن است؟ استقلال سزاوارنه در جایگاهی نشسته که شایسته آن است. متاسفانه حسودها نمی‌توانند موفقیت این تیم را ببینند و می‌خواهند آرامشش را بر هم بزنند. یک تیم با کمترین گل خورده، بیشترین گل زده و بدون باخت حسادت همه را برمی‌انگیزد.

نظر شما درباره ضربه شوت نیک نفس چیست؟ آیا توپ گل شد؟

همه دیدند که توپ نیم متر داخل دروازه رفت و به بیرون برگشت ولی متأسفانه در نبود کمک داور ویدیویی نزدیک بود استقلال ضربه بخورد. الان لیگ افغانستان و پاکستان هم VAR دارد ولی خوبان عالم برای فوتبال ایران سراغ چنین ابزاری نمی‌روند! باعث تاسف است که می‌شنویم موضوع حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم دسیسه افرادی از داخل کشور بوده. وقتی فدراسیونی نمی‌تواند کمک داور ویدیویی داشته باشد تیم‌هایش را از آسیا می‌کنند.

شنیده اید درباره فدراسیون فوتبال و موضوع ارتباط یک جادوگر با این مجموعه شایعاتی مطرح شده؟ به نظر شما فوتبال و جادو چه ربطی به هم دارند؟

من هم این مسائل را شنیده‌ام و با افرادی که اطلاعات قوی دارند صحبت کردم. باعث تاسف است که کسی بخواهد با این کارها فوتبال مملکت و یا یک باشگاه را به موفقیت برساند. تعجب می‌کنم چرا نهادهای ذیربط مثل حراست وزارت ورزش، حراست فدراسیون فوتبال، مقامات قضایی و هر کسی که به خداوند اعتقاد دارد به این مسائل ورود نمی‌کند؟ خدا در قرآن می‌گوید هر کس دنبال خرافات باشد کافر است. اصلا در دین ما خرافه پرستی کفر است. چرا هیچ کس به این مسائل ورود نمی‌کند؟ در همین باشگاه‌ها هم مربیانی هستند که تیم شان را قبل از بازی جادو می‌کنند و یا حریف شان را جادو می‌کنند. فوتبال ورزش دسته جمعی است بر پایه تاکتیک و توانایی بازیکنان. این حرف‌ها دور از عقل و منطق است. امیدوارم هر چه زودتر جلوی این کارها گرفته شود.

با قهرمانی استقلال در پایان دور رفت شرایط این تیم برای دور برگشت را چطور می‌بینید؟

باید به کادر فنی و هواداران همچنین بازیکنان زحمتکش استقلال تبریک گفت. همچنین آقای آجرلو مدیرعامل باشگاه که زحمات زیادی کشید تا تیم در آرامش باشد. به علاوه دوستان نزدیکش که در پشت پرده هوای تیم را داشتند و نگذاشتند باشگاه از نظر مالی به مشکل بربخورد. قبلا هم گفتم باز تکرار می‌کنم بقیه تیم‌ها برای دومی و سومی بجنگند چون قهرمان این فصل استقلال است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها