کد خبر : 67021

گیج و گنگ با ماجرای نقل و انتقالاتی رضا اسدی

گیج و گنگ با ماجرای نقل و انتقالاتی رضا اسدی

هافبک ایرانی فصل گذشته باشگاه سن پولتن اتریش هنوز تصمیمی برای انتخاب تیم آینده خود نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که گفته می‌شد رضا اسدی هافبک مدنظر سرخابی ها در مسیر بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد، توافق لازم بین مدیربرنامه او و باشگاه‌های خواهانش حاصل نشد تا انتقال او به پرسپولیس و استقلال در آستانه منتفی شدن قرار بگیرد.

در حالی که قرمزها با جدایی احمد نوراللهی دچار شوک بدی شدند، به دنبال بازیکنی با خصوصیات او در بازار نقل و انتقالات بودند باب مذاکره را از طریق مدیربرنامه های رضا اسدی لژیونر فصل گذشته فوتبال ایران که در باشگاه سن پولتن عضویت داشت، با او باز کردند و در حالی که این مذاکرات روند خوبی را در پیش گرفته بود و در سومین جلسه مشترک بین سمیعی و مدیربرنامه های اسدی بیش از 90 درصد از خواسته های او تامین شده بود اما گویا به دلیل اختلاف نظر بر سر یک شرط از سوی اسدی که روی آن تاکید ویژه ای دارد این انتقال تا به امروز شکل رسمی به خود نگرفت و باعث شد تا از 2 روز گذشته اخبار ضد و نقیضی از آن به گوش برسد.

اکنون در شرایطی که گفته می‌شد این بازیکن طی توافق ابتدایی که صورت گرفته راهی تهران خواهد شد و پای میز مذاکره برای عقد قرارداد نهایی خواهد نشست، منابع نزدیک به این بازیکن می گویند طرفین به توافق دست نیافتند و روی یک بند اصلی آن به نتیجه مطلوب نزدیک نشدند تا این انتقال در ابهام و حتی منتفی شود.

همزمان با مذاکرات مدیربرنامه های اسدی و پرسپولیس، فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال هم پیگیر وضعیت انتقال او به جمع آبی‌پوشان پایتخت می شوند اما تاکنون به صورت رسمی مذاکره ای مانند باشگاه پرسپولیس بین طرفین صورت نگرفته و تنها از مدیر برنامه های اسدی شرایط انتقال او را پیگیری کرده اند.

آخرین مذاکرات اسدی و پرسپولیس به 48 ساعت گذشته بر می گرد و پس از اختلاف بر سر یک بند از قرارداد هیچ مذاکره ای بین طرفین صورت نگرفته اما قرمزها همچنان امیدوارند با حل این یک بند بتوانند رضا اسدی را به خدمت گرفته تا بازیکنی با خصوصیات احمد نوراللهی را جایگزین او کنند.

نکته جالب توجه درباره رضا اسدی این است که او در پایان فصل گذشته هم با تیم‌های زیادی وارد مذاکره شد و در حالی که از سپاهان،استقلال و پرسپولیس به عنوان مقصد های او نام برده می‌شد به یکباره راهی لیگ اتریش و باشگاه سن پولتن شد.

این هافبک ۲۵ ساله سال گذشته در شرایطی راهی اتریش شد که در همان اوایل حضورش در سن‌پولتن از ناحیه نازک‌نی پا آسیب دید و به همین دلیل مدت زیادی از رقابت‌های لیگ اتریش دور بود و در هفته‌های پایانی فصل به ترکیب تیمش اضافه شد، او حالا پس از یک فصل ناموفق در اروپا به پیشنهاد مدیربرنامه هایش قصد دارد به لیگ برتر ایران برگردد و هدف او یکی از دو تیم سرخابی پایتخت است.

اسدی که سابقه بازی در نفت تهران و سایپا را نیز در کارنامه دارد و قبل از حضور در تراکتور در فهرست تیم ملی نیز قرار گرفته بود، پس از تجربه بازی در فوتبال اتریش شرایط را برای ادامه همکاری‌اش با باشگاه سن‌پولتن مهیا ندید و اقدام به جدایی کرد و با پرداخت مبلغی به باشگاه اتریشی رضایت نامه خود را دریافت کرده است و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم های خواهانش قرارداد امضا کند.

او که تقریبا شرایطی مشابه شهریار مغانلو داشت اما توانست خود رضایت نامه اش را بگیرد تا تیم های خواهانش با تیم اتریشی وارد چالش نشوند و از این نظر معتقد است چون بازیکن آزاد به شمار می رود و مبلغی را نیز برای دریافت رضایت نامه پرداخت کرده باید با هر رقمی که مدنظر او است و شرایطی که دارد قرارداد ببندند.

اسدی برای عقد قرارداد با پرسپولیس رقم سنگینی را پیشنهاد داده بود و در کنار آن خواهان مدت قرارداد یکساله و دریافت 40 درصد پیش پرداخت از کل قراردادش شد که این شروط تا حدود زیادی مورد موافقت باشگاه پرسپولیس قرار گرفته اما از 48 ساعت گذشته مذاکرات بین طرفین متوقف شده است.

 باید منتظر ماند و دید وضعیت رضا اسدی در روزهای آینده چه خواهد شد و آیا این بازیکن راهی یکی از تیم های سرخابی خواهد شد یا ترجیح می دهد به سایر پیشنهادها فکر کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها