کد خبر : 66992

انتقال رضا اسدی به پرسپولیس در حال منتفی شدن

انتقال رضا اسدی به پرسپولیس در حال منتفی شدن

در شرایطی که گفته می‌شد هافبک مدنظر پرسپولیس در مسیر بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد، توافق لازم بین مدیربرنامه وی و باشگاه حاصل نشد تا این انتقال در مسیر منتفی شدن قرار گیرد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس یکی از اهداف بزرگ نقل و انتقالاتی خود را برای جذب رضا اسدی قرار داده بود. بازیکنی که فصل گذشته در لیگ اتریش حضور داشت و قرار بود یکی از بازیکنانی باشد که با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو، در پروسه حضور در این باشگاه قرار گیرد.

اتفاقی که یحیی گل محمدی نیز به عنوان یک اتفاق مثبت از آن یاد کرده بود و در آخرین گفتگوی خود مدعی شد که باشگاه به زودی (طی 48 ساعت آتی) با یکی از بازیکنان موردنیاز و اصلی او به توافق خواهد رسید.

مذاکرات بین رضا اسدی و پرسپولیس با توجه به حضور این بازیکن در خارج از ایران، طی روزهای اخیر با حضور نفر سوم (مدیربرنامه این بازیکن) بارها بین مدیران این تیم مورد بررسی و مذاکره قرار گرفت و هر بار اخبار ضد و نقیضی از آن به گوش می‌رسید.

اکنون در شرایطی که گفته می‌شد این بازیکن طی توافق ابتدایی که صورت گرفته امروز راهی تهران خواهد شد و پای میز مذاکره برای عقد قرارداد نهایی خواهد نشست، گفته می‌شود طرفین به توافق دست نیافتند و روی یک بند اصلی آن به نتیجه مطلوب نزدیک نشدند تا این انتقال در ابهام و (شاید در مسیر منتفی شدن) قرار گیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها