کد خبر : 66952

رقم درخواستی رضا اسدی از پرسپولیس فاش شد / شرط عجیب فنی اسدی برای یحیی گل محمدی

رقم درخواستی رضا اسدی از پرسپولیس فاش شد / شرط عجیب فنی اسدی برای یحیی گل محمدی

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به «فرهیختگان» گفته که رضا اسدی، یکی از هافبک‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی پیشنهادی 20 میلیاردی که با آپشن‌هایش به 25 میلیارد نیز می‌رسد به پرسپولیس ارائه کرده است.

محمد آقایی‌فرد، روزنامه‌نگار: «درخواست‌های چند میلیارد تومانی بازیکنان از باشگاه‌ها»، شاید این پدیده جدیدترین اتفاق در بازار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران باشد.

اگر پیش‌تر گفته می‌شد که فلان بازیکن با 777 یا 999 میلیون تومان گران‌ترین بازیکن نقل‌وانتقالات بود، اما حالا قیمت بازیکن‌ها با رشد چندبرابری مواجه‌شده و حتی معمولی‌ترین بازیکنان نیز درخواست‌های 4 میلیارد تومانی به بالا را به باشگاه‌های خواهان خود ارائه می‌کنند.

شرط عجیب برای پرسپولیس

بالا رفتن قیمت بازیکنان استقلال و پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات کار مدیران باشگاه‌ها را برای تمدید با آنها دشوار کرده است. اتفاقی که بازیکنان را از باشگاه‌های محبوب دوران کودکی‌شان دور می‌کند و به باشگاه‌های دیگر می‌فرستد. احمد مددی و جعفر سمیعی اما این روزها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با کمک هواداران متمول خود، بازیکنان مدنظر سرمربی تیم‌شان را جذب کنند و دلالان در مقابل باشگاه‌ها به صف شده‌اند.

در این راستا اما خبر جالبی به گوش‌مان رسید که بد نیست با شما در میان بگذاریم. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به «فرهیختگان» گفته که رضا اسدی، یکی از هافبک‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی پیشنهادی 20 میلیاردی که با آپشن‌هایش به 25 میلیارد نیز می‌رسد به پرسپولیس ارائه کرده است. رقمی حیرت‌انگیز که به‌نظر می‌رسد درصورت توافق، دست‌کم تا نصف تقلیل پیدا کند. اسدی که فصل گذشته در سنت پولتن اتریش 143 دقیقه در 8 بازی برای تیمش به میدان رفت و فقط یک بازی فیکس بود، البته یک شرط هم برای یحیی گذاشته و از او خواسته که هرگز در پست دفاعی برای تیمش به میدان نرود و هافبک دفاعی باشد. ظاهرا بازی کردن این بازیکن در پست دفاع برای تراکتور موجب‌شده تا او در سنت پولتن نیز به مشکل بخورد و مسئولان باشگاه اتریشی به او اعلام کرده‌اند بدنش از فرم هافبک خارج شده است.

هرچند مصدومیت نیز عامل مهمی برای بازی نکردن اسدی در اتریش بود، اما به هر حال او به‌خوبی می‌داند که پس از یک دوره افت در اتریش، حالا باید بازی کند تا شاید تجربه حضور در جام جهانی را به کارنامه خود اضافه کند. هافبک 190 سانتی‌متری پیشین تراکتور تبریز البته یک آلترناتیو مهم را نیز در کنار خود می‌بیند. محمد آبشک که این روزها بحث حضور او در پرسپولیس مطرح شده و حتی برای مذاکره نیز راهی این باشگاه شد، به گفته مسئولان پرسپولیس آلترناتیوی برای کاهش دستمزد درخواستی اسدی است و درصورتی که با این هافبک گرگانی به توافق دست پیدا نکند می‌تواند جانشین نوراللهی شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها