کد خبر : 61855

جزییات جدید از توافق امین قاسمی نژاد و استقلال

جزییات جدید از توافق امین قاسمی نژاد و استقلال

با آنکه هنوز مدت زیادی تا آغاز نقل و انتقالات باقیمانده به نظر می رسد استقلال توافق خود را با امین قاسمی نژاد به عنوان اولین خرید فصل نهایی کرده است.

استقلال در حال حاضر مطهری، دیاباته و قایدی را در اختیار دارد و به این ترتیب دارای یک خط حمله کامل و آماده است. با این حال ممکن است این خط حمله در پایان فصل دستخوش تغییر شود و از این رو فرهاد مجیدی از حالا به فکر جذب یک مهاجم دیگر هم هست.

امین قاسمی نژاد که انتقال او در نیم فصل میسر نشد را باید از حالا با پیراهن استقلال تصور کنیم. مهاجمی که ظاهرا فرهاد مجیدی اعتقاد ویژه ای به او دارد.

روزنامه گل در این خصوص گزارش داد: گفته می‌شود این بازیکن در پایان فصل می‌تواند با پرداخت یک میلیارد تومان بدون هیچ مشکل و مانعی از تیم مشهدی جدا شود و باشگاه استقلال هم قرار است این پول را مستقیم به خود قاسمی نژاد بدهد تا بدون نیاز به مذاکره مجدد با طرف مشهدی گزینه مورد نظرش را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.

همچنین گفته می‌شود تمام توافق‌ها بر سر مبلغ و جزئیات یک قرارداد 2 ساله انجام شده و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اولین بازیکنی که استقلالی می‌شود قاسمی نژاد است. به این ترتیب یکی از بازیکنانی که در مرحله یک هشتم و بازی مقابل الهلال عربستان استقلال را همراهی خواهد کرد این مهاجم با تجربه و گلزن است که ازعلاقه اش به آبی‌ها هم پرده برداشته است.

فرهاد مجیدی برای فصل آینده روی حفظ اسکلت تیمش اصرار دارد و تا امروز نام چندبازیکن را به باشگاه داده است تا قرارداد آنها را تمدید کند تا در کنار آنها با اضافه شدن سه تا چهار بازیکن جدید تیم قدرامندی برای فصل آینده و ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان بسته شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها