کد خبر : 60661

توضیحات جدید استقلال در مورد ناکامی در جذب امین قاسمی نژاد

توضیحات جدید استقلال در مورد ناکامی در جذب امین قاسمی نژاد

استقلال در یک ماراتن ناموفق نتوانست امین قاسمی نژاد را جذب کند و این موضوع همچنان مورد سوال از مدیران این تیم است. به خصوص که قاسمی نژاد با گلزنی برابر پرسپولیس در بازی این هفته ارزش های خودش را بیشتر به رخ استقلالی ها کشید.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص امین قاسمی نژاد گفت: خیلی سخت است در باره موضوعات اینچنینی صحبت کردن اما تا جایی که بتوانم این موضوع را باز می‌کنم. در باره قاسمی نژاد ما با باشگاهی مواجه بودیم که اصلاً نمی‌دانستیم درون آن باشگاه چه اتفاقی افتاده بود و چه نفراتی در این تیم تصمیم گیرنده بودند.

اما آنچه ما می‌دانیم خروجی بود که به ما منتقل می‌شد. ما تلاش کردیم قاسمی نژاد را در نیم فصل دوم در استقلال ببینیم و توافق هم تا مرحله نهایی پیش رفت، اما بعد از آن این توافقات به هم خورد.

ابتدا قرار بود ۲ میلیارد تومان برای رضایت‌نامه پرداخت شود. سپس پدیده اعلام کرد مد نظر ما ۳ میلیارد است و قاسمی نژاد پذیرفت این مبلغ اضافه از قرارداد خودش کسر شود.

هنگام پرداخت این مبلغ آقای نامداری آماده ارائه چک شدند که پدیده‌ای ها گفتند چک آقای عبدیان را می‌خواهیم. آقای عبدیان چک شخصی نداشتند و پدیده‌ای ها گفتند عبدیان پشت چک آقای نامداری را امضا کند. وقتی ما شرایط را آماده کردیم پدیده‌ای ها نظرشان را تغییر دادند و گفتند از آقای نامداری چک نمی‌گیریم.

سپس کارگزار ما ورود کرد و پذیرفت چک این انتقال را بدهد که باز هم پدیده‌ای ها آن را نپذیرفتند. باز هم ما پیگیر موضوع شدیم ولی شب عید پدیده‌ای ها درخواست پول نقد کردند که عملاً چنین چیزی در شب عید و در ساعات تعطیلی بانک‌ها مقدور نبود. اما به باشگاه پدیده هم از یک سو حق می‌دهیم که دنبال منافع خودشان بودند. اما ما هم همه تلاش مان را انجام دادیم.

گلزنی امین قاسمی نژاد به پرسپولیس با استایل استقلالی + عکس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها