کد خبر : 60675

یکی از خریدهای استقلال در آخر فصل مشخص شد؟

یکی از خریدهای استقلال در آخر فصل مشخص شد؟

استقلال در نیم فصل لیگ بیستم با تمام تلاشی که کرد به تمام اهداف نقل و انتقالاتی خود نرسید.

امین قاسمی نژاد مهمترین گزینه استقلال در نیم فصل بود که سرانجام این انتقال انجام نشد. اتفاقی که شاید در پایان فصل و برای لیگ بیست و یکم رخ دهد.

امین قاسمی نژاد در بازی برابر پرسپولیس توانست تک گل تیمش را به ثمر رسانده نشان دهد که کادرفنی استقلال در انتخاب او به عنوان یک مهاجم گلزن و چهارچوب شناس اشتباه نکرده است.

امین قاسمی نژاد در پاسخ به سوال محمد حسین میثاقی مبنی بر اینکه چرا به استقلال ملحق نشد، گفت: به نظرم سکوت شرافتی دارد که گفتن ندارد، سکوت بهتر است و پیشنهادی که به من شده باعث افتخار بوده و بهتر است که سکوت کنم.

او درباره اینکه مهدی رحمتی مخالف این انتقال بود، گفت: آقای رحمتی اوکی داده بود و مشکلی نبود.

قاسمی نژاد اضافه کرد: برای فصل بعد قرارداد دارم اما فسخ قرارداد دارم. آقای رحمتی ابتدای فصل کمک کردند و فسخم را گرفتم. آقای رحمتی به من گفتند که کمک کنم و از ابتدای فصل می‌خواستم جدا شوم. قول دادم که تمام تلاشم را انجام بدهم و یکسری اتفاقاتی افتاد که تا آخر فصل بمانم و در آخر فصل درباره پیشنهاداتی که باشگاه‌ها لطف کردند که جا دارد تشکر کنم، ببینم چه می‌شود و یک تصمیم منطقی می‌گیرم و با دل خوش جدا می‌شوم.

دوباره در باشگاه استقلال چایی خوردی؟ قاسمی نژاد در پاسخ به این سوال به میثاقی گفت: خیلی خوب بود، پیشنهاد میکنم یک بار با هم برویم و چایی بخوریم!

او همچنین درباره اینکه آیا از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته یا خیر، گفت: رسمی از پرسپولیس پیشنهاد نداشتم، غیر رسمی بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها