کد خبر : 60684

چراغ سبز قاسمی نژاد به استقلال برای آخر فصل

چراغ سبز قاسمی نژاد به استقلال برای آخر فصل

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو درباره شرایط خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امین قاسمی نژاد مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو درباره شروع فوتبال خود عنوان کرد: فوتبال خود را از لیگ‌های استانی، پله به پله شروع کردم. اکنون تنها با تلاش خودم به این جایگاه رسیده ام. جا دارد از همه‌ مربیانی که در تمام این دوران من را کمک کردند تشکر کنم.

او ادامه داد: بعد از یک سال حضور در لیگ برتر با تیم ماشین سازی، با پیشنهاد تیم پدیده با قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوستم.

قاسمی نژاد درباره منتفی شدن انتقال خود به تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل عنوان کرد: شرافتی که سکوت دارد گفتن ندارد. بهتر است درباره این پیشنهاد که باعث افتخار من بوده است سکوت کنم. فعلا بازیکن شهر خودرو هستم و برای این تیم تلاش می کنم.

قاسمی نژاد درباره مبلغ انتقال خود به تیم فوتبال استقلال گفت: صحبت و مبلغی که استقلال‌ها پذیرفته بودند ۳ میلیارد تومان بود. حتی مهدی رحمتی نیز این انتقال را پذیرفته بود، اما به هر شکل این انتقال صورت نگرفت.

او ادامه داد: من با تیم شهر خودرو قرارداد دارم، اما می‌توانم فصل آینده قرارداد خود را یک طرفه فسخ کنم. اول فصل می‌خواستم از شهر خودرو بروم. برای کمک به مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو ماندم.

امین قاسمی نژاد درباره شادی بعد از گلزنی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: من این شادی گل را کاملا دلی انجام دادم. نیاز به توضیح هم ندارد. فکر می‌کنم که کار درستی انجام داده ام.

قاسمی نژاد درباره بهترین تیم‌های این فصل لیگ برتر عنوان کرد: در شرایط فعلی استقلال با حضور فرهاد مجیدی با برنامه‌تر بازی می‌کند. بعد از استقلال نیز تیم‌های سپاهان و پرسپولیس مدعی‌های قهرمانی هستند.

قاسمی نژاد در ارتباط با بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: این شرایط برای ۲ تیم بود. هیچ مشکلی در حرکت توپ روی چمن نبود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها