کد خبر : 31651

نمی‌دانم مشکل کالدرون با سیدجلال چیست


نمی‌دانم مشکل کالدرون با سیدجلال چیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنان این تیم توصیه کرد که برای فضای مجازی بازی نکنند. او همچنین خواستار حمایت هواداران از علیپور شد.

به گزارش تسنیم، مرتضی فنونی‌زاده درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی فردا با فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: دیدار با ماشین‌سازی با اتفاقات اواخر بازی و پنالتی که علی علیپور از دست داد، تمام شد و باید به فکر بازی با فولاد بود. علیپور زمانی که در راه‌آهن بازی می‌کرد، جوان و بی‌تجربه بود، اما الان بازیکنی نیست که بگوییم تجربه ندارد. علیپور جوانی کرد و باعث شد در خانه خودمان دو امتیاز حساس را از دست بدهیم.

بازیکنان برای صفحات مجازی بازی نکنند

وی افزود: علیپور قطعا نمی‌خواست پنالتی را خراب کند. او بازیکنی است که قابلیت دارد و فوتبالش را دوست دارم. با این وجود، حتی زمانی که تیم با ۳، ۴ گل هم جلو است، بازیکن نباید این گونه پنالتی بزند. امیدوارم همه به علیپور کمک کنند تا شرایط خوب گذشته را بدست بیاورد. بهتر است هواداران علیپور را سرزنش نکنند و به حمایت از او بپردازند، او مدعی آقای گلی است. ما از علیپور حمایت می‌کنیم، اما بازیکنان هم بدانند که نباید برای فضای مجازی بازی کنند. آن‌ها به این فکر هستند کاری در زمین کنند که به یادگار بماند، اما وقتی در زمین سه گل بزنید در ذهن‌ها باقی می‌مانید.

بازی با فولاد همیشه سخت بوده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی سرخ‌پوشان برابر فولاد تصریح کرد: بازی پرسپولیس با فولاد چه دوران ما و چه الان همیشه مشکل بوده است. به غیر از جواد نکونام که غیربومی است، نود درصد اعضای تیم بومی هستند. فولاد می‌داند که با شکست پرسپولیس جایگاه فوق‌العاده‌ای در جدول پیدا می‌کند، اما پرسپولیس هم با عبور از این تیم اتفاقات هفته گذشته را فراموش می‌کند و رفته رفته به بالای جدول می‌رسد.

«مشکل پرسپولیس حضور بازیکنی است که همه از او حرف‌شنوی داشته باشند.» فنونی‌زاده با بیان این جمله ادامه داد: نمی‌دانم مشکل کالدرون با سیدجلال حسینی چیست که به او بازی نمی‌دهد. اگر نام حسینی در لیست ۱۸ نفره قرار می‌گیرد، باید بازی کند. سید زندگی سالمی دارد و هر زمان بازی کرده، آماده بوده است. اگر کالدرون می‌خواهد محمدحسین کنعانی‌زادگان بازی کند، اشکالی ندارد و او را دفاع راست قرار داده و سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی را تشکیل بدهند. در دفاع چپ هم محمد انصاری و محمد نادری را داریم. البته برای بازی با فولاد، خلیل‌زاده محروم است و نبود او کار را برای پرسپولیس مشکل خواهد کرد. بار‌ها گفته‌ام خلیل‌زاده با صلابت بازی می‌کند، اما نباید عصبی شود و باید از لحاظ روحی - روانی خودش را کنترل کند.

قطعا انصاری‌فرد به کالدرون تذکر داده است

وی درباره انتقاد‌ها از کالدرون در خصوص اظهارنظر‌های او در خصوص استقلال، گفت: ایرج عرب مدیرعامل قبلی پرسپولیس فوتبالی نبود، اما محمدحسن انصاری‌فرد فوتبالی است و مطمئن باشید همه حواشی پرسپولیس را جمع می‌کند. قطعا انصاری‌فرد به کالدرون تذکر داده که فکرش را معطوف تیم خودش کند. کالدرون کارنامه آنچنان موفقیت‌آمیزی در مربیگری نداشته، اما مربی خوبی در تیم‌های حوزه خلیج فارس بوده و اسم بزرگی دارد. من نحوه تمرین دادن او را دیدم که خوب تمرین می‌دهد، اما چینش او را قبول ندارم. سیامک نعمتی و بشار رسن مهره‌های اصلی برانکو بودند و نمی‌دانم چرا از این دو بازیکن استفاده نمی‌کند. ضمن اینکه امید عالیشاه هر زمان بازی کرده، تیم روان‌تر شده است. نبود کمال کامیابی‌نیا نیز باعث ایجاد مشکلاتی در خط میانی شده است.

با پروین موافقم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارنظر علی پروین که گفته بود پرسپولیس هم مثل استقلال باید از بازیکنان جوان استفاده کند، گفت: حرف پروین و دیگر پیشکسوتان را قبول دارم. البته منظورم برای الان نیست که پرسپولیس برود و بازیکن جوان بیاورد، چون ۹ هفته از لیگ گذشته است. من اگر سرمربی بودم، مهدی قائدی را از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال نمی‌گذاشتم و ۱۵ دقیقه پایانی به او میدان می‌دادم، اما استراماچونی از اول به قائدی بازی داده و مهاجم جوان آبی‌پوشان نیز قابلیت خودش را نشان داده است. قائدی با جسارت بیشتری این روز‌ها بازی می‌کند، چون سرمربی به او اعتماد کرده است. با پروین هم عقیده هستم، باید از بازیکنان جوان و خوب استفاده شود.

فشار هوادار باعث می‌شود که یک بازیکن بازی نکند

فنونی‌زاده با اشاره به کیفیت فنی جونیور در پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید به کالدرون گفته‌اند که دیگر از جونیور استفاده نکند. درست است که ارنج پرسپولیس و استقلال را سرمربی انتخاب می‌کند، اما وقتی تیم نتیجه نگیرد، سکو‌ها اجازه استفاده از آن ترکیب را نمی‌دهند. فشار هوادار باعث می‌شود که فلان بازیکن بازی کند یا نکند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها