کد خبر : 31170

سن بالا بودن کاپیتان پرسپولیس را کی در دهان کالدرون انداخت؟

سن بالا بودن کاپیتان پرسپولیس را کی در دهان کالدرون انداخت؟

کاپیتان اول پرسپولیس که نقش بسیار پررنگی در قهرمانی‌های تیمش در سه سال گذشته داشته در این فصل به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. به نظر هم نمی‌رسد بتواند به این راحتی نظر سرمربی آرژانتینی را عوض کند.

به گزارش خبرورزشی، سیدجلال حسینی می‌گوید: «شما ببینید مدیرعامل قبلی پرسپولیس کجاست؟ او که به دلیل اقداماتی که انجام داده باید دادگاهی شود، حالا می‌بینیم در یک فدراسیون پست می‌گیرد. واقعاً چرا باید چنین اتفاقی رخ بدهد؟ این فرد هیچ کاری برای پرسپولیس انجام نداد و به خاطر اقداماتی که کرد و کارهایی که انجام داد، باید در دادگاه پاسخگوی اعمالش باشد، اما می‌بینیم در یک فدراسیون دیگر مسئولیت می‌گیرد و این‌گونه به ریش ما می‌خندند. نباید این‌طور باشد آقایان هر کاری دل‌شان خواست بکنند و بعد خیلی راحت مسئولیت دیگری را پذیرند و جوابگوی کارهایی که کردند، نباشند.»

کاپیتان اول پرسپولیس که نقش بسیار پررنگی در قهرمانی‌های تیمش در سه سال گذشته داشته در این فصل به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. به نظر هم نمی‌رسد بتواند به این راحتی نظر سرمربی آرژانتینی را عوض کند. سیدجلال از این وضعیت ناراحت است، اما عصبانیت او بیشتر از نیمکت‌نشینی، مربوط به کسانی است که تصور می‌کند زیرآبش را نزد گابریل کالدرون زدند.

مردی که پس از باخت مقابل شهرخودرو سن و سال سیدجلال حسینی را به رخ خبرنگاران کشید و گفت: «باید از خودش بپرسید. او به خاطر دردهایی که داشت ۱۵ روز با تیم تمرین نکرد. ۶ روز قبل از بازی جام حذفی با وی صحبت کرده و به او گفتم، چون همراه تیم تمرین نکرده، دو بازی آینده را از دست خواهد داد. قرار بود وی استراحت کند تا به شرایط ایده‌آل برسد و دوران نقاهتش را سپری کند. بازیکنی که ۳۶-۳۷ سال سن دارد و دو هفته هم تمرین نکرده نمی‌تواند در تیم باشد و جایی در ترکیب من ندارد!»

سیدجلال بعد از آن با تیم تمرین کرد و مصدوم هم نبود، اما باز نگاه کالدرون به او فرقی نکرد. شنیده می‌شود کاپیتان تمام این نگاه‌ها و نیمکت‌نشینی خودش را از چشم ایرج عرب می‌بیند و تصور می‌کند مدیرعامل سابق پرسپولیس اولین بار به سرمربی آرژانتینی یادآوری کرد که او ۳۷ ساله است!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها