کد خبر : 26175

شرایط در پرسپولیس به سود سیدجلال برگشت

شرایط در پرسپولیس به سود سیدجلال برگشت

کالدرون نظرش را تغییر داده و می‌خواهد سیدجلال را به ترکیب اصلی برگرداند که بعد از این همه تست کنعانی در کنار شجاع کمی عجیب به نظر می‌رسد.

به گزارش ایران ورزشی، ماجرای بازی کردن یا بازی نکردن سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس کم کم دارد پلیسی و پیچیده می شود. در تمام این روزهایی که پرسپولیس بازی های دوستانه اش را انجام می داد همه می دیدند که کنعانی ادگان در کنار شجاع خلیل زاده بازی می کرد و دیگر بر همه مسلم شده بود که سید فصل را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

در این میان مساله کاپیتانی هم مطرح شد و طبیعی بود که در غیاب سیدجلال بازوبند کاپیتانی به بازیکن دیگری برسد اما برخی بحث گرفتن بازوبند از این مدافع پرافتخار را مطرح کردند.در همان روزها کالدرون تاکید کرد که سیدجلال برای او بازیکن مهمی برای اوست اما باز هم در بازی‌های تدارکاتی از کاپیتان تیمش در ترکیب دوم خود بهره می برد.

چند روز قبل اما به یکباره ورق برگشت.یکی از نزدیکان پرسپولیس صراحتا می گفت پرسپولیس فصل را با زوج سیدجلال – شجاع آغاز خواهد کرد. خبرگزاری فارس هم نوشت کالدرون ، کنعانی زادگان را نپسندیده  و در این شرایط سیدجلال است که به ترکیب برمی‌گردد.

در این خبر آمده کالدرون نظرش را تغییر داده و می خواهد سیدجلال را به ترکیب اصلی برگرداند که بعد از این همه تست کنعانی در کنار شجاع کمی عجیب به نظر می رسد.در عین حال ترکیب اولیه بازی با گل گهر باعث شد این گمانه زنی بیشتر قوت بگیرد.در بازی عصر چهارشنبه  کالدرون ترکیب دومش را به میدان فرستاد.ترکیب خط دفاعی او عبارت بود از کنعانی زادگان و ربیع خواه در میانه و نعمتی و انصاری در راست و چپ.با این شرایط برخی معتقدند کنعانی به ترکیب ذخیره ها رفته و اینچنین سیدجلال به صورت خودکار راهی ترکیب اصلی می شود.

البته باید دید در این یک هفته چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و این ماجرای پلیسی دست آخر به سود کدام بازیکن تمام می شود هر چند چهره خندان سیدجلال در تمرین روز سه شنبه نشان می دهد بعید نیست واقعا ورق به سوی او برگشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها