کد خبر : 24094

حذف مشکوک سیدجلال از ترکیب پرسپولیس کلید خورد؟

حذف مشکوک سیدجلال از ترکیب پرسپولیس کلید خورد؟

پرسپولیس برای طی کردن دوران آماده سازی خود، دو بازی تدارکاتی در تورنمنتی به نام جام شهدا را برنامه ریزی کرده اما کاپیتان سرخپوشان در بازی دوم نیز جایی برای حضور در این تورنمنت ندارد.

به گزارش خبرورزشی، از سوی ارگان خبری باشگاه پرسپولیس، اسامی ۱۸ بازیکن برای حضور در دیدار دوم جام شهدا مقابل نیروی زمینی اعلام شد و نکته عجیب ماجرا اینجاست که در این بازی هم اسمی از سیدجلال حسینی نمی‌بینیم. 

برای بازی دوم، لیست کالدرون به این شرح اعلام شده: «رادوشوویچ، ابوالفضل درویشوند، مهدی شیری، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، آدم همتی، محسن ربیع خواه، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، سعید حسین پور، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور، محمد امین اسدی، امیر روستایی و محمد نادری» که اثری از سیدجلال در این لیست دیده نمی‌شود.

برای بازی اول برابر سایپا نیز، بازیکنان حاضر در اردو به این شرح بودند: «علیرضا بیرانوند، ابوالفضل درویش‌وند، محمد نادری، امیر روستایی، حسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، محمد حسینی، آدام همتی، مهدی شریفی، محسن ربیع‌خواه، محمد امین اسدی، سعید کریمی، محمد احسان حسینی، امید عالیشاه، سعید حسین پور، فرشاد احمدزاده و احمد نورالهی» که جای خالی حسینی آنجا نیز به چشم می‌خورد. 

کالدرون برای بازی مقابل سایپا از زوج محسن ربیع خواه و محمد حسینی در قلب دفاع سود برد، اما شانس بازی را به سیدجلال نداد. 

البته خبر‌هایی در مورد مصدومیت این بازیکن به گوش می‌رسد، ولی سیدجلال در مراحل مختلف تمرینات تیمش حضور دارد و این موضوع با لیست‌های کالدرون در تضاد است.

جالب اینکه کاپیتان پرسپولیس در بازی دوم تدارکاتی در اردوی ترکیه نیز شانسی برای حضور در میدان پیدا نکرد و در تمام مدت بیرون از زمین بود. تصاویری که ارگان خبری باشگاه منتشر کرده نیز نشان می‌دهد او مصدومیت چندانی نداشته و پا به پای سایر بازیکنان طی روز‌های اخیر تمرین کرده است. 

با توجه به حذف دوباره حسینی از لیست بازی تدارکاتی توسط گابریل کالدرون، این سوال به ذهن می‌رسد که آیا حذف او از ترکیب اصلی پرسپولیس به دست سرمربی آرژانتینی آغاز شده است؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها