کد خبر : 30931

انتقاد تند و غیرمنتظره کاپیتان از مدیرعامل سابق پرسپولیس

انتقاد تند و غیرمنتظره کاپیتان از مدیرعامل سابق پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیرعامل قبلی باشگاه بابت اقداماتی که کرده باید دادگاهی شود، اما در یک فدراسیون دیگر مسئولیت می‌گیرد!

به گزارش فارس، سیدجلال حسینی در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر،‌گفت: کار واقعا سخت است و به نظر من مدیرعامل باشگاه باید تلاشش را بیشتر کند تا بتوانیم به موفقیت برسیم. شرایطی که ما در آن قرار داریم، شرایطی سختی است و برای موفق شدن باید تلاش بیشتری انجام داد. 

وی با انتقاد از وضعیت بازیکنان فوتبال و اینکه حمایتی از فوتبالیست‌ها نمی‌شود، گفت:‌ متأسفانه دست بازیکنان به هیچ جا بند نیست و کسی برای آنها کاری نمی‌کند. من طلب‌های زیادی دارم، اما نه دستمان به جایی بند است، نه زوری داریم که طلب‌هایمان را بگیریم و جالب اینجاست که باید مالیات این طلب‌های نگرفته را هم بدهیم. الان باشگاه نفت تهران کجاست؟ بازیکنان و مربیانی که از این باشگاه طلب دارند باید چه کنند؟ خیلی راحت باشگاه نفت تهران را منحل کردند و کسی هم پاسخگوی طلبکاران نیست. 

کاپیتان تیم پرسپولیس افزود: من از زمان مدیرعاملی محمد رویانیان از پرسپولیس طلب دارم، اما این مدیران به فوتبال می‌آیند، کار می‌کنند و بعد هم می‌روند بدون اینکه کسی از آنها بابت عملکردشان پاسخی بخواهد. در زمان مدیرعاملی او در پرسپولیس من پول پرواز به اهواز را دادم و حتی مبلغی هم به باشگاه قرض دادم، اما جالب اینجاست که همین پول من را که به باشگاه قرض داده بودم، به من پس دادند اما آن را جزو مطالبات من زدند! جالب اینجاست که من باید مالیات این پول را هم بدهم، اما دستم به جایی نمی‌رسد که بتوانم پولم را بگیرم. متأسفانه در این بین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم هیچ کاری برای فوتبالیست‌ها انجام نمی‌دهند. 

حسینی افزود: ما در فوتبال کمیته انضباطی و کمیته اخلاق داریم که خیلی راحت بازیکنان را محروم می‌کنند، اما به نظر من ما باید کمیته‌ای هم برای عملکرد مدیران داشته باشیم و آنها هم باید پاسخگوی عملکردشان باشند، نه اینکه خیلی راحت بروند و پاسخی هم بابت کارهایی که کردند، ندهند. کسی هم جوابگوی ما فوتبالیست‌ها نیست، اما تا حرفی می‌زنیم ما را محروم می‌کنند، ولی برخی مدیران خیلی راحت بدترین ضربه‌ها را می‌زنند و بعد سمت‌های بهتر می‌گیرند. 

کاپیتان تیم پرسپولیس با انتقاد از شیوه مدیریت برخی از مدیران در فوتبال، اظهار داشت: شما ببینید مدیرعامل قبلی پرسپولیس کجاست؟ او که به دلیل اقداماتی که انجام داده باید دادگاهی شود، حالا می‌بینیم که در یک فدراسیون پست می‌گیرد. واقعاً چرا باید چنین اتفاقی رخ بدهد؟ این فرد هیچ  کاری برای پرسپولیس انجام نداد و به خاطر اقداماتی که کرد و کارهایی که انجام داد، باید در دادگاه پاسخگوی اعمالش باشد، اما می‌بینیم که در یک فدراسیون دیگر مسئولیت می‌گیرد و اینگونه به ریش ما می‌خندند. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها